    From: "Rzep" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ducati M900 do 99 roku
    Date: Tue, 26 May 2009 17:16:08 +0200

    Monster" <"alpy2usun _to wrote:
> [...]
    _bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html

    > Rocznik 97-99,fakt,ładny,ale troszkę dużo..za takie pieniądze gość
    > wystawia już dłuższy czas SS1000DS 04r,(na Dukata trzeba
    > amatora)Popatrz na tego(przydałoby się kilka fotek więcej)już i.e.
    > http://www.allegro.pl/item637695805_ducati_monster_9
    00_i_e.html

    Tego mam tu na miejscu i kolor mi odpowiada ;)
    Jeśli możesz to napisz mi coś więcej o Monsterze do 99 roku, chodzi mi o to,
    że słyszałem o awaryjności gaźników. Ten żółty odpala na dotyk, chodzi
    ładnie, jak wciśniesz sprzęgło, to bardzo ładnie, :) + te wydeszki. Jaką moc
    ma ten egzempalrz? Produkcja 98. Mogę dostarczyć Ci numer ramy, bo
    sprzedawca nie wie czy 78 KM czy 67 KM. Co do ceny to jest do negocjacji,
    ale mi nie chodzi o o cenę tylko to ma być drugi motorek bardziej na zloty,
    czasem wyjechać na miasto, na mazury na kręte sciezki niedaleko domu, więc
    pasuje mi jego charakter.

    ---
    Pozdr
    "rzep"