  • Data: 2013-08-14 10:25:45
    Temat: Re: DualBIOS - Jak odpalic plyte z Backup BIOS?
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Przyczyna jest USZKODZONA kosc pamieci flash.
    > To nie ma znaczenie ze uszkodzenie nastapilo w
    > czasie flashowania.

    Skad ta pewnosc?

    Obstawiam (na 99%), ze kosc jest dobra.
    Dlaczego?
    Bo nie spotkalem sie jeszcze z tym,
    zeby flaszowanie spod windowsa uszkodzilo kosc,
    natomiast spotkalem sie (i to nieraz) z padnieta plyta
    (z niepoprawna zawartoscia flasza),
    bo flaszowana byla spod Windowsa czy Q-Flasha.

    Nigdy nie spotkalem sie, zeby ktos "zle zaprogramowal"
    kosc spod dosowej, dedykowanej aplikacji *.exe.
    Sam tak robie - nigdy nie uzywam @Bios (Windows) czy Q-Flasha
    i jakos nie uwalilem zadnej plyty.

    > To co napisalem. Ten sam objaw moze miec wiele przyczyn.

    I tu masz calkowita racje, natomiast co do przyczyny - IMHO mylisz sie.

    Dlaczego?
    Powtorze setny raz:
    DualBIOS nie zawsze dziala tak jak powinien
    i nie chodzi mi o sytuacje z uszkodzonym hardwarem.
    Przeciez przy uszkodzonym hardwarze DualBIOS nie bedzie dzialal
    i o tak oczywiste sytuacje nie chodzi mi.
    Az tak tepy nie jestem :)