eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 109

  • 21. Data: 2015-09-25 22:26:55
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-25 o 10:41, Trybun pisze:

    >> Nie warto kupować? 6za6, RBM LTE, serio nie warto kupować i lepiej
    >> wyłączyć?
    > Nie, nie warto. Tylko do jakiegoś szczególnego zapotrzebowania taka
    > druga karta może się przydać.
    > No cóż takie promocje operatorów to świetna sprawa, tylko że
    > użytkownik zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on
    > tego potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy dwa.

    RBM ciągnie się już chyba ze 2 lata, 6za6 regularnie co rok trwa 4 mc, w
    każdej chwili możesz dokupić sobie coś innego bo... MOŻESZ! No weź nie
    wymyślaj.

    >> Bullshit, możesz zaoszczędzić kasę i w dodatku uodpornić się na fochy
    >> z zasięgiem.
    >>> Np. nie można w takiej
    >>> konfiguracji przyjmować i wysyłać MMSów.

    Kłamiesz bo:

    >> Zależy od telefonu ale ja nie o tym - dużo wysyłasz mmsów?

    > Dużo, także sporo otrzymuję. Tak że bez żalu przeszedłem w swoim
    > aparacie na tryb jednosimowy.

    No fajnie, ale nie wiem jak DS ma ci blokować używanie mmsów.

    Swoją drogą to po kiego grzyba używać mmsów? Masz IMO jakieś bardzo
    specyficzne potrzeby (które i tak jak widać spokojnie spełnia DS :D )



  • 22. Data: 2015-09-25 23:26:55
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-25 o 22:26, PlaMa pisze:
    > Swoją drogą to po kiego grzyba używać mmsów? Masz IMO jakieś bardzo
    > specyficzne potrzeby (które i tak jak widać spokojnie spełnia DS :D )

    Zastanawia mnie te dziwienie "po co mmsy" w wielu dyskusjach.

    Mam zdjęcie, chcę się nim podzielić z kilkoma osobami, wysyłam je mmsem,
    a nie dłubię w mailu (którego mogę nie znać). Z definicji chcę, aby ktoś
    się zapoznał ze zdjęciem:

    - za chwilę
    - na telefonie

    a nie:

    - niewiadomo kiedy
    - na komputerze

    --
    Liwiusz


  • 23. Data: 2015-09-25 23:58:12
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 10:41, Trybun pisze:
    > Po prostu nie warto kupować takiego telefonu. Mam dwusimiowca,
    >>>ale od czasu gdy Aero2 przestało być zdatne do użytku używam tylko
    >>>jednego slotu.

    Jak skonfigurować modem (połączenie internetowe) Huwey Play-a do aero2
    do korzystania w komputerze?
    Muszę chyba zacząć korzystać też z tego modemu, bo mnie mój dostawca
    internetowy robi w bambuko. Znacznie mi obniżyli szybkość połączenia.
    Tak btw:
    87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?
    1 Mbit/s ile to Mb/s?

    --
    animka


  • 24. Data: 2015-09-26 01:42:50
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-25 o 23:26, Liwiusz pisze:

    > Zastanawia mnie te dziwienie "po co mmsy" w wielu dyskusjach.
    > Mam zdjęcie, chcę się nim podzielić z kilkoma osobami, wysyłam je mmsem,
    > a nie dłubię w mailu (którego mogę nie znać). Z definicji chcę, aby ktoś
    > się zapoznał ze zdjęciem:
    > - za chwilę
    > - na telefonie
    > a nie:
    > - niewiadomo kiedy
    > - na komputerze

    dlatego, że mmsy to zgwałcenie po rozdzielczości i kompresji, zdjęcia z
    nich w dobie 13mpx aparatów w komórkach są zwyczajnie słabe. Biorąc pod
    uwagę, że każdy ma teraz jakiś pakiet danych (a ci z DS mają zapewne
    lepszy niż ci bez :P) to łatwiej/przyjemniej/lepiej wysłać jest takie
    treści za pomocą maila, facebooka i innych podobnych.



  • 25. Data: 2015-09-26 01:44:45
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-25 o 23:58, animka pisze:

    > Jak skonfigurować modem (połączenie internetowe) Huwey Play-a do aero2
    > do korzystania w komputerze?
    > Muszę chyba zacząć korzystać też z tego modemu, bo mnie mój dostawca
    > internetowy robi w bambuko. Znacznie mi obniżyli szybkość połączenia.

    Proszę Cię, Aero jest nie do użytku (to ostateczna ostateczność).

    > Tak btw:
    > 87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?
    > 1 Mbit/s ile to Mb/s?

    Wikipedię Ci odcięli? Jeden bajt to osiem bitów.


  • 26. Data: 2015-09-26 01:52:17
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 września 2015 23:27:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    >
    > - niewiadomo kiedy
    > - na komputerze
    >
    > --
    > Liwiusz

    Rowniez sporo korzystam z MMS w obie strony, typu "o ta ksiazke chodzilo?" w zyciu
    codziennym.
    Nie mam profili spolecznosciowych a i internet w komorce wlaczam na krotkie sesje
    tylko wtedy gdy chce skorzystac, oszczedzajac baterie , poniewaz rozladowuje ja
    intensywnie czynnoscimi nie wymagajacymi lacznosci internetowej.

    Wszelkie komentarze pojawiajace sie przy dyskusjach na temat archaicznosci MMS na
    rzecz nowoczsnosci przesylania informacji graficznych facebookiem czy innymi kanalami
    sa dla mnie rowniez bezprzedmiotowe z powyzszych wzgledow.


  • 27. Data: 2015-09-26 08:22:17
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-26 o 01:42, PlaMa pisze:
    > dlatego, że mmsy to zgwałcenie po rozdzielczości i kompresji, zdjęcia z
    > nich w dobie 13mpx aparatów w komórkach są zwyczajnie słabe.

    Do obejrzenia na telefonie rozdzielczość jest wystarczająca.

    >Biorąc pod
    > uwagę, że każdy ma teraz jakiś pakiet danych (a ci z DS mają zapewne
    > lepszy niż ci bez :P) to łatwiej/przyjemniej/lepiej wysłać jest takie
    > treści za pomocą maila, facebooka i innych podobnych.

    Chyba nie czytałeś tego co napisałem.

    --
    Liwiusz


  • 28. Data: 2015-09-26 09:16:56
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-25 o 10:47, Liwiusz pisze:
    >
    >> Nie, nie warto. Tylko do jakiegoś szczególnego zapotrzebowania taka
    >> druga karta może się przydać.
    >> No cóż takie promocje operatorów to świetna sprawa, tylko że użytkownik
    >> zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on tego
    >> potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy dwa.
    > Po pierwsze - niektóre z tych promocji, które wymieniono, są stałe.
    >
    > Po drugie - po to jest właśnie dualsim, aby można było "dożonglować"
    > drugim simem w zależności od promocji, a że kilka razy w roku się zmieni
    > kartę, to co?
    >

    Ale pewnie niewiele różnią się od tych które są w ofercie na stałe?

    Skusiłem się teraz w wakacje ofertą Orange... z 6GB wykorzystałem 15MB.
    Koszty to coś około 12-13zł. To już lepiej wychodzę na stałej ofercie
    Play Na Kartę - 9zł za 75MB na 3 miesiące.


  • 29. Data: 2015-09-26 09:18:04
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-25 o 22:26, PlaMa pisze:
    > W dniu 2015-09-25 o 10:41, Trybun pisze:
    >
    >>> Nie warto kupować? 6za6, RBM LTE, serio nie warto kupować i lepiej
    >>> wyłączyć?
    >> Nie, nie warto. Tylko do jakiegoś szczególnego zapotrzebowania taka
    >> druga karta może się przydać.
    >> No cóż takie promocje operatorów to świetna sprawa, tylko że
    >> użytkownik zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on
    >> tego potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy
    >> dwa.
    >
    > RBM ciągnie się już chyba ze 2 lata, 6za6 regularnie co rok trwa 4 mc,
    > w każdej chwili możesz dokupić sobie coś innego bo... MOŻESZ! No weź
    > nie wymyślaj.

    Ale jakie "atrakcje" oferuje w stosunku do stałej oferty innych
    operatorów? A co do innych ofert, skalkulowałeś ten zakup startera i
    inne związane z tym wydatki?
    To nie wymysł, bo tak właśnie wyglądają realia takich ofert.

    >
    >>> Bullshit, możesz zaoszczędzić kasę i w dodatku uodpornić się na fochy
    >>> z zasięgiem.
    >>>> Np. nie można w takiej
    >>>> konfiguracji przyjmować i wysyłać MMSów.
    >
    > Kłamiesz bo:
    >
    >>> Zależy od telefonu ale ja nie o tym - dużo wysyłasz mmsów?
    >
    >> Dużo, także sporo otrzymuję. Tak że bez żalu przeszedłem w swoim
    >> aparacie na tryb jednosimowy.
    >
    > No fajnie, ale nie wiem jak DS ma ci blokować używanie mmsów.
    >
    > Swoją drogą to po kiego grzyba używać mmsów? Masz IMO jakieś bardzo
    > specyficzne potrzeby (które i tak jak widać spokojnie spełnia DS :D )
    >
    >

    Blokuje wyłączenie transferu danych dla jednej karty, jest to zawsze ta
    karta przeznaczona do rozmów i wysyłania wiadomości.

    Wysyłam/używam MMSy/ów bo mogę to robić:-P

    P.S. co to jest ten/ta "DS"?


  • 30. Data: 2015-09-26 09:19:22
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-25 o 23:58, animka pisze:
    > W dniu 2015-09-25 10:41, Trybun pisze:
    >> Po prostu nie warto kupować takiego telefonu. Mam dwusimiowca,
    >>>> ale od czasu gdy Aero2 przestało być zdatne do użytku używam tylko
    >>>> jednego slotu.
    >
    > Jak skonfigurować modem (połączenie internetowe) Huwey Play-a do aero2
    > do korzystania w komputerze?
    > Muszę chyba zacząć korzystać też z tego modemu, bo mnie mój dostawca
    > internetowy robi w bambuko. Znacznie mi obniżyli szybkość połączenia.
    > Tak btw:
    > 87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?
    > 1 Mbit/s ile to Mb/s?
    >

    Pod Win XP którego używam to dość skomplikowana sprawa. Przede wszystkim
    trzeba w "połączeniu internetowym" Windows zmienić konfigurację.

    Około 10MB/s

    Mbit to to samo co Mb/s... Pewnie masz na myśli przelicznik megabitów do
    megabajtów, czyli Mb>-<MB?

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: