    From: WojtasW <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukowanie na laminacie
    Date: Tue, 04 May 2010 21:11:31 +0200

    Witam
    Jacek Radzikowski pisze:
    > Szkoda że nie ma dokładniejszego opisu.
    No szkoda ale nie jest to problem tu została użyta drukarka Lexmarka ale
    kilka starszych drukarek HP bez problemu się nadają np HPLJ 4L, IIIP.
    Ale najważniejszą sprawą którą nikt nie pisał do tej pory a przynajmniej
    ja nie zauważyłem jest toner. Musi być albo oryginał albo bardzo dobrej
    jakości alternatyw chodzi o czerń. Ostatnio robiłem sobie toner do 1100
    specjalnie do druku żeby uzyskać właśnie mocną czerń i sądzę, że nawet
    przez termo transfer jestem wstanie zrobić cieniuteńkie ścieżki.
    A co do druku bezpośrednio na płytce to jest kłopot dużo poważniejszy
    niż płasko przechodząca kartka (płytka) płytka jest pokryta miedzią to
    raz a dwa to jest bardzo gruba. Często już na 200 gramowym papierze
    toner nie chce się trzymać bo dolna elektroda nie jest w stanie
    wystarczającą ilość ściągnąć z bębna a utrwalanie nie zdąży w grzać w
    karton i wszystko schodzi.

    Pozdrawiam
    WojtasW