  • Data: 2013-06-18 21:36:41
    Temat: Re: Drukarki 3D
    Od: Leming Show <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się chciałem piwa napić, a nie browar kupować. Wiem tylko ile trzeba
    > na sam wydruk -- około jednego euro za centymetr sześcienny.

    Roznego przemyslowego badziewia w postaci granulatu jest od cholery.
    Worki 50kg. Trzeba by przerobic konstrukcje z podajnika drutu na
    podajnik slimakowy. Wyszlo by bardzo tanio. A np. granulat jaki
    stosuja producenci plastikowych obudow. Jak juz mialbym robic takie
    cudo to wg. pomyslu z pierwszego linka tj. sypki material + topienie
    materialu laserem 808nm.