  • Data: 2013-01-30 11:30:23
    Temat: Re: Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-30 11:04, Q pisze:
    > W poprzednim watku czesc z Was otworzyla mi oczy stad nowe pytanie:
    >
    > Poszukuje drukarki kolorowej do 300zl (za 150zl tez moze byc):
    > - ze wzgledu na koszty pewnie atramentowa
    >
    > - wydruki beda mialy bardzo male fonty (8?), bardzo male marginesy
    > oraz roznokolorowe, male kwadraciki, ktore trzeba rozroznic po kolorze,
    > czyli jakosc wydruku lepiej, zeby byla lepsza
    >
    > - drukowane beda ok 2-4 kolorowe strony na tydzien
    > (byc moze wiecej, ale watpie w to)
    > - tanie zamienniki nie zapychajace dysz, ew. CISS w przyszlosci mile
    > widziane
> [...]
    Witam
    Polecam używane, ale naprawdę solidne drukarki HP
    http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-solidna-kolorowa-d
    rukarka-i2968762152.html
    http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-series-okazja-blue
    tooth-ethernet-i2989864708.html
    Kiedyś jeden z lepszych i drogich modeli, ale nawet teraz spisują się
    rewelacyjnie.Kupiłem już dwie takie używki, jakieś 3 lata temu i
    działają super do dziś.Tusze można uzupełniać, nie są blokowane.
    Nic nie zasycha i wydruki są naprawdę wysokiej jakości.
    Podane aukcje to tylko przykłady, proszę poszukać czegoś z małym
    przebiegiem, a posłuży przez lata.