-
1. Data: 2015-03-13 13:30:53
Temat: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: "Doxent" <d...@g...pl>
Trafiła mi się drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku
kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnętrznych ustawień i
demo wewnętrzne drukarki wychodzi prawidłowo. Nie znalazłem w menu drukarki
ani w menu sterownika żadnych opcji wyrównania i kalibracji wydruku. Zarówno
kopiowanie przy użyciu skanera bez podłączenia do komputera jak i wydruk z
komputera jest rozmazany w poziomie. Widać wyraźnie, że gdy drukuje litery
to są one przesunięte w bok i przez to pogrubione.
Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są one
prawidłowe i ostre.
Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?
-
2. Data: 2015-03-14 00:54:06
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-03-13 o 13:30, Doxent pisze:
> Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są
> one prawidłowe i ostre.
> Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
> Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
> Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?
Problem ze sterownikiem.
1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
producenta drukarki.
2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.
Pozdrawiam
-
3. Data: 2015-03-14 10:03:14
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2015-03-14 o 00:54, RadoslawF pisze:
> W dniu 2015-03-13 o 13:30, Doxent pisze:
>
>> Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są
>> one prawidłowe i ostre.
>> Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
>> Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle
>> drukuje.
>> Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?
>
> Problem ze sterownikiem.
> 1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
> producenta drukarki.
> 2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.
Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN
miałby nie działać?
Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne
szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.
--
MN
-
4. Data: 2015-03-14 10:30:19
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-03-14 o 10:03, Marcin N pisze:
>>> Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są
>>> one prawidłowe i ostre.
>>> Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
>>> Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle
>>> drukuje.
>>> Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?
>>
>> Problem ze sterownikiem.
>> 1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
>> producenta drukarki.
>> 2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.
>
> Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN
> miałby nie działać?
Dlaczego zakładasz że nie działa poprawnie pod W7 ?
Czegoś nie doczytałem w pierwszym poście wątku ?
> Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne
> szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
> wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.
>
To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?
Idą z innego podajnika ?
Pozdrawiam
-
5. Data: 2015-03-14 11:32:33
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: " 666" <...@...6>
Miałem bardzo podobny problem z Lexmarkiem x364dn ("przesunięty" druk, lecz nie
zawsze, juz jej nie mam, OIDP kserowało jak żyleta,
a czasem od przypadku do przypadku drukowało "z przesunięciem"), a teraz z Samsungiem
SCX-5737FW (bardzo blady druk, lecz nie
zawsze, nigdy nie wiesz jak wyjdzie, bo czasem jest idealnie - kartridż pełny
oryginalny).
-----
> To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?
-
6. Data: 2015-03-14 20:23:21
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2015-03-13 13:30, Doxent pisze:
> Trafiła mi się drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku
> kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnętrznych ustawień i
> demo wewnętrzne drukarki wychodzi prawidłowo. Nie znalazłem w menu drukarki
> ani w menu sterownika żadnych opcji wyrównania i kalibracji wydruku. Zarówno
> kopiowanie przy użyciu skanera bez podłączenia do komputera jak i wydruk z
> komputera jest rozmazany w poziomie. Widać wyraźnie, że gdy drukuje litery
> to są one przesunięte w bok i przez to pogrubione.
> Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są one
> prawidłowe i ostre.
> Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
> Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
> Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?
Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja
wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.
--
animka
-
7. Data: 2015-03-16 23:53:04
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: Doxent <d...@g...pl>
>
> Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja
> wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.
Ten model nie ma. Sterownik ściągnięty oryginalny ze strony producenta.
Z resztą oddałem już tą drukarkę człowiekowi który miał z nią problem.
Pewnie uszkodzony sterownik wewnętrzny, wsad firmware albo jakieś inne
niedostępne ustawienia.
-
8. Data: 2015-03-16 23:56:03
Temat: Re: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
Od: Doxent <d...@g...pl>
> Problem ze sterownikiem.
> 1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
> producenta drukarki.
> 2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.
1. Sterownik zainstalowany na innym kompie, rezultat ten sam.
2. Sprzęt nie mój, oddałem kolesiowi który miał z nim problem.
Prawdopodobnie walnięty wsad. Nie ma programu do wyrównania głowic dla
tego modelu drukarki niestety.