-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Drogie ładowanie aut elektrycznych - spalinowym pojedziesz taniej
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e26ca91$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<vfgv7emxxr6j$.dlg@myjk.org>
<6...@g...com>
<j0j97ksth924$.dlg@myjk.org>
<6...@g...com>
<1et96rg760na4$.dlg@myjk.org>
<8...@4...com>
<1dls7d9ryqps5$.dlg@myjk.org> <5e282010$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 27 Jan 2020 11:54:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.4.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5e2ec150$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.107.118
X-Trace: 1580122448 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 79.191.107.118:64518
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670911
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-01-26 o 11:59, Budzik pisze:
> Użytkownik T. k...@i...pl ...
>
>>>> Nie rozśmieszaj mnie. Z Ursynowa na Włochy zbiorkomem to miimum 50
>>>> minut. Autem 20.
>>>
>>> Jak to pisałeś to może tak było. W godzinach szczytu jest w
>>> porywach 5 minut różnicy a jak źle pójdzie to i wolniej.
>>>
>> Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Swego czasu byłem
>> hardkorowcem i próbowałem jeździć zbiorkomem spod Warszawy w okolice
>> Puławskiej za Mordorem. Wsiadałem w auto i jechałem 1200 m do
>> przystanku autobusowego - wtedy nie było wspólnego biletu na ZTM i
>> KM, osobno było bardzo drogo. A jechałem autem dlatego, że rano
>> każda minuta jest droga. Potem czekałem chwilę na autobus. Jechałem
>> ok. 25 minut do pół godziny. Potem przesiadałem się w tramwaj -
>> kolejne pół godziny i już byłem przy metrze. Potem 25 minut metrem,
>> dalej spacerek kilkaset metrów i już po ok. półtorej do dwóch godzin
>> byłem w pracy. Z powrotem było trochę gorzej, bo zanim się
>> doczłapałem do autobusu podmiejskiego to już było po 18, więc
>> jeździły raz na 30-40 minut. Wracałem zwykle ok. 2 godzin. Autem
>> zajmowało mi to 40-50 minut. Teraz byłoby jeszcze szybciej, bo
>> przebudowali Marynarską i nie ma tam takich korków jak kiedyś.
>> Oceniam, że dojechałbym w 30-40 minut.
>> Czasem muszę do centrum pojechać i tylko wyjątkowo wybieram zbiorkom
>> (zwykle pociąg, gdy interes mam w samym centrum) - to kwestia
>> koszmarnie drogich biletów ZTM. Całodobowy to koszt 26 zł, więc mam
>> ponad 5 l paliwa - mogę przejechać na tym znacznie więcej, niż mam
>> dojazd do Warszawy i z powrotem. A zwróćcie uwagę, że sporo ludzi
>> mieszka pod miastami i muszą jakoś dojechać.
>> Co ciekawe - za komuny pociągi miały 3 jednostki, teraz jeździ jedna
>> lub dwie w składzie pociągu. Rano tłok jest dość spory.
>> T.
>
> Jak to daleko jest?
> Jezdzac 2h w jedna strone do praxcy pomyslałbym o zmianie miejsca
> zamieszkania albo o zmianie pracy. Zwłaszcza w Wawie.
>
Autem - ok. 25 km.
Teraz już nie mam problemu, bo już nie pracuję w Warszawie.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=