    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Sat, 6 Sep 2014 13:03:31 +0000 (UTC)
    <lu33eb$e3o$1@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1409021503350.3032@quad>
    <lu502n$s6l$1@dont-email.me> <54062075$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1409022312190.1356@quad> <lu5jn0$fjt$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1409040952560.4092@quad> <luattj$nl6$1@dont-email.me>
    <lubsem$ue0$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lubtvk$8ih$1@dont-email.me> <lucbe0$4qt$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ludchh$f67$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <luerkv$o0k$1@dont-email.me> <luesg8$uam$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Az musze stanąc w obronie! :)
    > Wszelkie wpuszczanie robimy po to aby zaoszczedzic czas, aby ruch był
    > płynniejszy etc.
    > Wiec głupie wpuszczanie (czyli np, znaczne hamowanie całej kolumny
    > samochodów tylko po to aby wpuscic kogos z podporzadkowanej) na pewno nie
    > sa pożadane.

    co to znaczy "głupie wpuszczanie"?
    bo ja tu widzę sprowadzanie sprawy ad absurdum."Jak wpuszczasz to
    zatrzymujesz kolumnę" vs. "ci na podporządkowanej będą stali kilka
    godzin". A zycie nie jest czarno białe.

    tunp. na Węźle Trasy Toruńskiej korek od Marek stoi kilka km. Na
    Modlińskiej do wjazdu od kanału żerańskiego albo czasem od Kowalczyka
    http://osm.org/go/0Oy5~g80--?m=
    Myslisz, że jak jadący od Marek nie będą wpuszczać nikogo to pojadą dużo
    szybciej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?