    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Tue, 2 Sep 2014 18:22:18 -0500

    news:Pine.WNT.4.64.1409022312190.1356@quad...
    > Ale tu mamy inny przypadek - Przemol jest wewnętrznie przekonany,
    > że "jest oczywiste" coś, co nie tylko nie jest oczywiste, ale IMO jest
    > zupełnie nieprawdziwe.

    :-)

    > To nie jest sprawa przepisów - "nie ma takiego przepisu"
    > Kierowca jak najbardziej może jechać lub zatrzymywać się
    > nieprawidłowo, ale *JEGO* jazda lub zatrzymanie nijak nie
    > stanowi "kierowania ruchem"!

    Możesz się zatrzymać na głównej drodze utrudniając ruch
    jadącym z tyłu bez zjechania na pobocze? Od kiedy?

    Jeśli przyczyną zatrzymania się na głównej drodze nie jest
    awaria samochodu tylko CELOWE działanie kierowcy mające
    na celu zmianę ogólnie przyjętej kolejności opuszczania
    samochodów ze skrzyżowania to czym że to jest innym jak
    nie kierowanie ruchem?

    > Jakby tak było, to panienka która swoim samochodem zatrzymała
    > kiedyś ćwierć krakowskich tramwajów zostałaby ukarana właśnie
    > za "kierowanie ruchem" :P

    Nie omawiamy nieznanego mi zdarzenia "panienki" i tramwaju
    tylko mówimy o działaniu Radka, który swoje intencje ujawnił
    w swojej własnej wypowiedzi czysto i klarownie: zatrzymując
    się celowo i z premedytacją na głównej drodze gdy mógł jechać
    spowodował świadomie przytrzymanie ruchu na drodze głównej
    i intencją jego było wpuszczenie na skrzyżowanie samochodów
    czekających na swoją kolej na drodze z ruchem podporządkowanym.