  • Data: 2014-09-02 21:54:18
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-02 o 19:51, Pszemol pisze:
    > Jest oczywista że ktoś kto zatrzymuje ruch za sobą aby wpuścić
    > celowo kogoś kto nie ma pierwszeństwa, a nawet 2-3 samochody
    > stara się KOSZTEM czasu (nie tylko swojego czasu ale wszystkich tych
    > którzy stoją za nim) świadomie i celowo sterować ruchem kołowym.
    > A do tego uprawniona jest zdaje się tylko Policja...

    Wybacz ale dalej nie czytam.
    Ślepa wiara w genialność prawa ustanawianego przez głupców prowadzi nas
    do ograniczeń takich jak 1600 wat w odkurzaczu.
    Mam przypominać o komórkach czy innych zielonych strzałkach?
    Nie wyobrażam sobie przetrwania w miejskiej dżungli bez odrobiny
    uprzejmości, pomyślunku i przepuszczenia kilku samochodów dziennie.
    Dzięki temu i mnie przepuszczają i jakoś da się żyć.
    Aż tak Wam się nudzie że nawet o to się kłócicie? :-)

    PS. [OT] Tylko czekam jak UE zakaże produkowania samochodów osobowych
    powyżej 100 KM. Przecież to szkodzi środowisku :-)