  • 1. Data: 2012-03-16 12:12:54
    Temat: Dramatyczny pościg za motocyklistą
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mi
    al-dopiero-zdawac,wiadomosc.html

    A on po prostu chyba ślepy i głuchy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-03-16 12:20:59
    Temat: Re: Dramatyczny pościg za motocyklistą
    Od: grzech <z...@g...com>

    > http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mi
    al-dopiero-zdawac...

    Ależ dramatyzm - mało się nie posikałem oglądając zatrważający,
    mrożący krew w żyłach film:)))

    ___
    grzech
    pegi

  • 3. Data: 2012-03-16 12:33:17
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Gnał jak wściekły :))
    Najlepsza jest data zrobienia filmu - 2007r. Super news.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2012-03-16 13:50:16
    Od: tompolex <t...@w...wiesz.to.usun.pl>

    W dniu 2012-03-16 13:33, Hinek pisze:
    > Gnał jak wściekły :))
    > Najlepsza jest data zrobienia filmu - 2007r. Super news.

    data jest ok ... rrmmdd czyli 2012-03-07

  • 5. Data: 2012-03-16 13:57:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-16 14:50, tompolex pisze:

    > data jest ok ... rrmmdd czyli 2012-03-07

    Co za gupek, kalendarza nie ma ? zima jest! Jak kto jezdzi motorem w
    zimie to wiadomo ze go zatrzymaja bo albo nie zna sie na kalendarzu
    (wiec nie moglby zdac na prawko) albo pijany.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2012-03-16 15:39:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-16 14:57, Użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

    > Co za gupek, kalendarza nie ma ? zima jest! Jak kto jezdzi motorem w
    > zimie to wiadomo ze go zatrzymaja bo albo nie zna sie na kalendarzu
    > (wiec nie moglby zdac na prawko) albo pijany.

    "Ukarano go 6-miesięcznym zakazem prowadzenia pojazdów i grzywną"
    Jak to wygląda od strony formalnej, człowiek nie ma PJ więc mu
    nie zabrali, Jak zda egzamin to w urzędzie gdzie odbiera się PJ
    będzie ta informacja i mu nie wydadzą czy nie będzie i dokument
    do łapki dostanie ?
    I od kiedy go ten zakaz będzie obowiązywał, od momentu wydania
    (wszak nie ma i tak PJ) czy od momentu uzyskania odpowiednich
    uprawnień ?
    A może ma PJ na coś innego, samochód czy traktor i ukarali go
    zakazem prowadzenia tego na czym przepisów jeszcze nie złamał ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-03-16 15:56:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 16:39:23 +0100 osobnik zwany RadoslawF
    wystukał:

    > A może ma PJ na coś innego, samochód czy traktor i ukarali go zakazem
    > prowadzenia tego na czym przepisów jeszcze nie złamał ?

    to się nazywa zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych.
    A prwako można stracić nawet pływając łódką. Cotoma wspólnego z drogami
    publicznymi to tylko urzędasy wiedzą

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 8. Data: 2012-03-16 16:22:00
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mi
    al-dopiero-zdawac...

    Ależ dramatyzm - mało się nie posikałem oglądając zatrważający, mrożący krew
    w żyłach film:)))
    ---

    Hahaha... - mialem takie samo skojarzenie.
    Zdecydowanie wieksze wrazenie zrobil na mnie tytul innego newsa na tej samej
    stronie..
    http://www.tvn24.pl/0,1712079,0,1,17_latek-zgwalcil-
    konia,wiadomosc.html
    Zanim przeczytalem, zaczalem sie zastanawiac.. "czyjego".. ??
    Swiat sie konczy..

    http://www.cda.pl/video/31415b0/Prawdziwy-ruchacz

    erg

  • 9. Data: 2012-03-16 19:28:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-16 13:12, AZ pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mi
    al-dopiero-zdawac,wiadomosc.html

    > A on po prostu chyba ślepy i głuchy?

    W newsie nie podali marki motocykla bo zbyt dramatycznie by brzmiało że
    gość uciekał na MZ:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-03-16 19:59:40
    Od: tompolex <t...@w...to.usun.wp.pl>

    W dniu 2012-03-16 16:56, masti pisze:
> [...]
    >
    > to się nazywa zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych.
    > A prwako można stracić nawet pływając łódką. Cotoma wspólnego z drogami

    dokładnie .... kiedyś nawet za alimenty mieli zabierać prawko,
    absurdalny pomysł...