  • Data: 2013-10-07 11:16:40
    Temat: Re: Dramat z mapami google w tle
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.10.2013 Marek <f...@f...com> napisał/a:

    > Jako przykład:
    > http://goo.gl/maps/QF0ai
    >
    > Link na sgs2 otwiera się jako zapytanie do wyszukiwaniu w mapach:
    > 52.057927,20.348762(96-315 tomaszew)
    >
    > i wskazuje na skrzyżowanie dróg w lesie. Teraz wystarczy skasować to
    > co w nawiasie:
    > 52.057927,20.348762
    >
    > kliknąć szukaj i mamy punkt na środku A2, kilka km na północ!.
    > Normalnie szał.

    Rozwiązanie to do określanie pozycji, używać narzędzia które taką
    pozycję policzy i pokazuje. Google.maps się do tego nie nadają.

    Produkty Google, wraz z kolejnymi "ulepszeniami" coraz mniej się nadają
    do praktycznego użycia, a szkoda. Dotyczy to niestety wszystkich
    używanych przeze mnie aplikacji, zwłaszcza map, talka, przeglądarki.
    "Stare" mapy miały b.praktyczne i przydatne funkcje, których nie mają
    nowe(np. miarkę), mają za to bardziej cukierkowy wygląd.
    Ale że nie ma tego złego.... to da się znaleźć przyzwoite zamienniki dla
    map i wszystkich pozostałych funkcji od innych producentów niż Google.
    Właściwie to da się już b.wygodnie używać Androida bez GApps.

    --
    kakmaratgmaildotcom