  • 1. Data: 2009-09-15 06:52:53
    Temat: Drag race na skuterze? Prosze bardzo.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Bierze się silnik Gilery DNA 70, przerabia tak bardzo, że z dwóch
    cylindrów po 86ccm w dwusuwie wyskakuje 50 koników i skuterek wtedy
    śmiga do 149kmh. Ramę zbudowali we własnym zakresie, 32m gaźniki Koso.
    To wszystko, co udało mi się znaleźć ze szczegółów technicznych w
    sieci. A tu filmik z akcji:

    http://www.dailymotion.com/video/x9ai5u_2evil-dragst
    er-bicylindre-172cc-max_auto

    Strona MXS Custom we flashu, z mało gustowną muzyką i po francusku:

    http://www.mxscustom.com/website.htm

    Widzę, że w polskim internecie pojawiło się już ze dwa dni temu, więc
    pierwszy nie jestem, ale na preclu browara nie postawię.
    Bom cham.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2009-09-15 10:01:05
    Temat: Re: Drag race na skuterze? Prosze bardzo.
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

    > http://www.mxscustom.com/website.htm
    >
    > Widzę, że w polskim internecie pojawiło się już ze dwa dni temu,
    > więc pierwszy nie jestem, ale na preclu browara nie postawię.
    > Bom cham.

    Przejrzałem wspomniany "polski internet" i muszę powiedzieć, że nawet
    na obwieszonym tu psami ścigaczu takiego wodolejstwa nie widziałem jak
    pod poniższym linkiem:
    http://motokult.pl/2evil-szalony-skuter/?utm_source=
    blog&utm_medium=banner&utm_campaign=BottomWidget

    Naprawdę, 3 akapity, w każdym napisane to samo.
    Z jednej informacji zrobić taką notkę, to Trybuna Ludu by się nie
    powstydziła; ewidentnie płacą gościowi za wierszówkę.

    --
    Jasio
    vx etz