  • Data: 2011-03-24 20:55:29
    Temat: Re: Dozymetr elektroniczny bez tuby Geigera
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 01:28:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > 171.1 Kto, bez wymaganego zezwolenia lub wbrew jego warunkom, wyrabia,
    > przetwarza, gromadzi, posiada, posługuje się lub handluje substancją lub
    > przyrządem wybuchowym, materiałem radioaktywnym, urządzeniem emitującym
    > promienie jonizujące lub innym przedmiotem lub substancją, która może
    > sprowadzić niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia wielu osób albo
    > mienia w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolności od 6
    > miesięcy do lat 8.
    >
    > Co do innego artykulu to ponoc kiedys uzgodniono ze "wielkie rozmiary" =
    > 5 osob.

> [...]
    Cholera, a ja na zajeciach ZPT w latach 80tych zrobilem noz. W koncu
    jednym nozem da sie zamordowac pewnie ze 100 osob. A ile ich posiadam (w
    kuchni) to sie nie przyznam.

    A do tego, mam niebezpieczna substancje o nazwie elektrony. Wystarczy
    dotknac drutem, zeby zabic (jak dobrze pojdzie). I niestety, gromadze,
    przetwarzam i posluguje sie (ale nie handluje ani nie wytwarzam).

    I mialem kiedys Rubina. On ze 20kev emitowal, to wiecej niz tryt.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski