  • Data: 2015-04-10 13:50:18
    Temat: Re: Dowód rejestracyjny i OC na inne nazwiska
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-10 o 13:03, J.F. pisze:

    > rozumiem rozumiem. Ale stanu prawnego to nie zmienia :-)

    Jakiego stanu prawnego? Wyobraź sobie że OBIE umowy giną. Sprzedający
    użył do podpałki a kupujący zgubił.

    Kto jest prawnie włascicielem pojazdu? Udowodnisz że samochód był sprzedany?

    > Ale ona juz wygasla, tylko ze na razie wiesz o tym Ty :-)

    Nie, nie wygasła, skoro trwa. Kasa jest wpłacana (przyjmowana), warunki
    są spełniane. Załóżmy sobie hipotetyczną wizję, że znając Twoje dane
    personalne spisuję sobie dwa papiery o tym że sprzedałeś mi pojazd.
    Podrabiam Twój podpis... Kombinuj :)

    No i? Kiedy mozna uznać że umowa K-S jest "ważna"?

    Kiedyś (nie wiem jak teraz bo nie kombinuję) jesli WK nie podstemplował
    umowy to ubezpieczalnia się wypinała na podstawiony "papierek".

    [...]

    > Ale bedzie wypadek, bedzie sledztwo i kto wie co tam kto chlapnie.
    > A jak sie ubezpieczyciel dowie, to moze nie popuscic :-)

    Nie. Gwarant przyjął kasę bez popicia i MUSI świadczyć usługę. Problemem
    NIE jest KTO jest włascicielem. Ubezpieczalnię to mało
    interesuje...chyba że chodzi o zniżki. Ma być WYKUPIONA usługa i jest.

    > No wiesz, jest i nie jest. Polisa niby jest, ale z drugiej strony w
    > zasadzie nie ma.

    Kasa wzięta, usługa działa.
    [...]

    > Czasem przelew, czasem karta kredytowa, czasem imienny kwit kasowy.

    No... i złoto i diamenty i platyna... :>

    --
    LordBluzg(R)