    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Doświetlanie" zakrętów p-mgielnymi?
    Date: Tue, 8 Nov 2011 09:27:18 +0100

    Hello omega_fan,

    Tuesday, November 8, 2011, 8:08:25 AM, you wrote:

    > No cóż, wina tych baranów którzy uchwalili jazdę na światłach w dzień, w
    > mieście.

    Nie. To wina kierowców, którzy nie pamiętają o swoich obowiązkach.

    Kiedyś nie było obowiązku jazdy w pasach bezpieczeństwa w mieście. I
    był wieczny problem "panie władzo, dopiero co z miasta wyjechałem".

    Podobnie jest ze światłami - jak nie ma obowiązku jazdy przez cały
    czas, to nawet najgorsza ulewa nie zmusi niektórych matołów do
    włączenia świateł pomimo obowiązku szczególnego.

    Przy okazji przypominam, że ten sam przepis, który nakazuje włączanie
    świateł zezwala na ich wyłączanie w korkach - art. 51 ust. 7 PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl