  • Data: 2011-08-04 09:28:19
    Temat: Re: Dostepnosc systemu - metody formalne
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R. P. <r...@w...to.wp.pl> napisał(a):

    > Jak dyskusja staje sie niewygodna i brakuje argumentow merytorycznych,
    > to A.L. wrzuca do KF... Dobre ;)

    Jaka niewygodna? Jeżeli ktoś używa tak merytorycznych argumentów jak "Zal mi
    sie robi jak slysze Pana skomlenie." to sam nie miałbym ochoty prowadzić
    dyskusji z osobą wykazującą się takim brakiem kultury i poszanowania oponenta.
    Zastanawia mnie dlaczego Pan Seweryn nie dał równie błyskotliwej odpowiedzi i
    równie rozległego wykładu na temat, że tytul zawiera "metody formalne" wiec
    niech Pan skrobie cos o metodach formalnych Panu Mariuszowi? Który to
    zaproponował metodę MC. Ba wdał się w rozważania na ten temat. Dla mnie to
    jest rażący brak konsekwencji. Ale rozumiem, że jak dyskusja zeszła na metodę
    MC to już nikt inny nie może zabrać głosu na ten temat gdyż nie będzie pisał
    na temat metod formalnych. Dla mnie A.L. w podwątku dyskusji o MC wypowiedział
    się, że nie ma co wynajdywać koła na nowo tylko tylko użyć już istniejących
    (tak, tak panie Sewerynie A.L. nie musiał odkrywać koła i żarówki) i podał
    linka do instrukcji użycia takowego. Nic więcej.

    Pozdrawiam.