  • 31. Data: 2012-06-12 17:56:57
    Temat: Re: Dostawczak firmowy
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Jun 2012 17:50:01 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Moje ma blisko 260 tys. ;)

    Poprawka: blisko 360 tys.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2012-06-12 22:50:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisal w
    wiadomosci grup dyskusyjnych:M...@n...gazeta.
    pl...
    > Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > przebiegach

    > Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy
    > remont albo za chwile beda maly.

    Te ponizej równiez.

  • 33. Data: 2012-06-14 12:43:14
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Poprawka: blisko 360 tys.

    Wyjatek potwierdza regule :-P

    Darek, ja tam bym po nocach spac nie mogl ze swiadomoscia, ze sie sypnie
    znienaka ;)

    BTW: co ile zmieniasz oliwe? Z ciekawosci...
    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 34. Data: 2012-06-14 13:58:34
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-06-12 22:50, Cavallino pisze:

    > Uzytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisal w
    > wiadomosci grup dyskusyjnych:M...@n...gazeta.
    pl...

    > Te ponizej równiez.

    Kumplowi 1,5DCI w Kangoorze sypnął się przy przebiegu niecałych 80kkm.
    Auto ma od nowości. Oczywiście problem panewek...

  • 35. Data: 2012-06-15 22:17:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 12:43:14 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >BTW: co ile zmieniasz oliwe? Z ciekawosci...

    Co 20 tys.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-06-15 23:37:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.06.2012 15:48, Irek N. pisze:

    > Już nie mam siły do silników w tym konkretnym aucie.
    a kolejne wybierasz mierząc budę? Może zainteresuj się jaki nowe auto
    będzie miało silnik, czy TEN silnik jest pakowany do wielu innych
    modeli, i robi duże przebiegi?

    ToMasz

  • 37. Data: 2012-06-17 14:02:09
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > a kolejne wybierasz mierząc budę? Może zainteresuj się jaki nowe auto
    > będzie miało silnik, czy TEN silnik jest pakowany do wielu innych
    > modeli, i robi duże przebiegi?

    Tako też zrobiłem. Dowiedziałem się, że jest problem z panewkami
    (kangoor jednak będzie, ON 110KM o ile pamiętam) w zakresie 80-100k, dla
    mnie oznacza to przynajmniej 5 lat, może więcej przy obecnym sposobie
    eksploatacji, o ile w ogóle się przydarzy.

    Odpadło Doblo za robienie z klientów kretynów, ale też z powodu opinii o
    trwałości osprzętu. No i droższy jednak jak się konfigurację wzbogaci.

    Citroen nie zachwycił rozwiązaniami, Partner nie ma opcji MAXI i tak dalej.

    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 38. Data: 2012-06-17 14:10:14
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > ale nówka czy uzywany?
    > sensowny ON czyli co? Dynamiczny, oszczędny?

    Nowy, oszczędny, ale nie mułowaty. Żadna wyścigówka, ale po załadowaniu
    nie chcę odkryć, że nie jedzie.
    Stanęło jednak na Renówce.

    > O Kangoo mysle jak najgorzej - kiedys przerabialiśmy to auto od nowości -
    > ilość awarii nieskonczona ale fakt faktem - teraz to już moga być zupełnie
    > inne modele.

    No właśnie wszyscy znajomi który używają (i to nawet stare modele) nie
    narzekają, zaryzykuję.

    __
    Pzd,
    Irek.N.