  • 21. Data: 2012-06-09 16:09:28
    Temat: Re: Dostawczak firmowy
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > 4. Ciekawostka - Doblo w wersji Cargo. Sięga 3.4m paką,

    To są jaja, ma niecałe 3m, jak oni pomierzyli te 3.4 które w katalogu
    tak wyraźnie zaznaczają - nie wiem.
    Generalnie robią ludzi w c...., równie dobrze może być z 30 konnym
    silnikiem, albo palić 50 zamiast deklarowanych 6 litrów.
    Widzę że fiat jeszcze się nie nauczył.
    Odpada za zrobienie nadziei i kłamstwo.

    __
    Irek.N.

  • 22. Data: 2012-06-09 19:29:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]

    Generalnie robią ludzi w c...., równie dobrze może być z 30 konnym
    silnikiem, albo palić 50 zamiast deklarowanych 6 litrów.

    Nie jestem pewien, ale Doblo występuje chyba w wersji krótkiej i długiej.
    Może 3,4 dotyczy wersji długiej, a Ty patrzyłes na katalog wersji krótkiej?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2012-06-09 20:09:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie jestem pewien, ale Doblo występuje chyba w wersji krótkiej i
    > długiej. Może 3,4 dotyczy wersji długiej, a Ty patrzyłes na katalog
    > wersji krótkiej?

    A i owszem. Doblo Cargo oraz Doblo Cargo Maxi.
    Różnią się 30cm długości przestrzeni ładunkowej.
    W Maxi mamy 2.17m długości przestrzeni ładunkowej, jak dodamy do tego
    składany fotel, to mamy właśnie niecałe 3m do przedniej deski. Jak mocno
    się powygina przykładowo listwy - to może 3.4 wejdzie "pod nogi", ale w
    materiałach podali, że paczka - sztywna bryła - mieści się jeżeli ma
    nawet 3.4m! Mają to w katalogach, mają na stronie.
    Dodatkowo piszą, że mam do wyboru silnik z Euro 5 z DPF-em, oraz z Euro
    4 bez. Oczywiście Euro 4 bez filtru już nie jest dostępny.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 24. Data: 2012-06-11 08:58:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@t...tajny.jest napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jako że poprzedni padł (z 4-tym silnikiem) czas się rozglądnąć za nowym.
    > Jestem namawiany na Kangoo w wersji MAXI, 2 osobowy.
    > Poczytałem trochę w sieci, ale poza tym że ma problem z łosiem, to nic
    > sensownego się nie dowiedziałem.
    > Konfiguracyjnie pasuje idealnie, ale nie miałem jeszcze nigdy francuza,
    > a tym bardziej Renówki, więc nie wiem co sądzić.
    > Macie jakieś doświadczenia? A może warto za czymś innym się rozglądnąć?
    > Ważne dla mnie:
    > - 2 osoby,
    > - możliwie długi (idealnie 3m niekoniecznie na całą szerokość),
> [...]
    ale nówka czy uzywany?
    sensowny ON czyli co? Dynamiczny, oszczędny?

    O Kangoo mysle jak najgorzej - kiedys przerabialiśmy to auto od nowości -
    ilość awarii nieskonczona ale fakt faktem - teraz to już moga być zupełnie
    inne modele.

    Ja polecam coś z tercetu Peugeot expert/citroen jumpy/fiat scudo.
    Uzywam ale starsze roczniki - bezawaryjne, oszczedne (6-6,5l/100 -
    oczywiście przy oszczednej jezdzie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 25. Data: 2012-06-11 13:20:06
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Irek N. nawija makaron na uszy:

    > Jestem namawiany na Kangoo w wersji MAXI, 2 osobowy.
    > Poczytałem trochę w sieci, ale poza tym że ma problem z łosiem, to nic
    > sensownego się nie dowiedziałem.
    > - sensowny ON.

    To ma byc wyscigowka czy dostawczak? Bo jak dostawczak to olac test
    losia.

    Sensownego ON w tym aucie nie znajdziesz (poczytaj sobie o przebiegach
    DCi).

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 26. Data: 2012-06-11 14:18:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-11 13:20, Dman-666 pisze:

    > To ma byc wyscigowka czy dostawczak? Bo jak dostawczak to olac test
    > losia.

    Niby czemu? Ja swoim Traficem raz test łosia musiałem przechodzić.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 27. Data: 2012-06-11 21:03:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Jun 2012 13:20:06 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Sensownego ON w tym aucie nie znajdziesz (poczytaj sobie o przebiegach
    >DCi).

    Co z tymi przebiegami jest nie tak?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2012-06-12 06:49:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 22:46, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości grup

    > I lepiej dla Ciebie, niech tak zostanie.
    > Wszystko z tej firmy najlepiej omijać szerokim łukiem.

    Ostatnio koledze Clio straciło kompresje na jednym cylindrze.
    I to tak do ZERA. Pewnie coś z zaworami. Auto ma przebieg
    60.000 km.

    Więc coś z tymi francuzami jest nie tak.

  • 29. Data: 2012-06-12 12:08:07
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Co z tymi przebiegami jest nie tak?

    Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy
    remont albo za chwile beda maly.
    Kiedy mielismy dyskusje o panewkach? Miesiac temu? ;>

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 30. Data: 2012-06-12 17:50:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Jun 2012 12:08:07 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Ano, ze auta z przebiegami powyzej 100k dziela sie na takie co juz mialy
    >remont albo za chwile beda maly.

    Moje ma blisko 260 tys. ;)

    >Kiedy mielismy dyskusje o panewkach? Miesiac temu? ;>

    A to już jest IMHO wada konstrukcyjna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280