  • 21. Data: 2014-06-27 09:32:15
    Temat: Re: Dostałem stówę i 4 punkty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 13:41:09 +0200, Jacek napisał(a):
    > Widzisz, oni są opłacani za godziny. Do tego dochodzi presja "statystyk"
    > czy też "wykonu mandatów". Logiczne jest, że chłopaki robią tak, żeby
    > się nie narobić a swoje uzyskać.
    > Dlatego na przykład nie spotkałem się, żeby łapali rowerzystów bez
    > świateł, albo takich rajdowców, o jakich piszesz. Łatwiej jest się
    > przyczaić z suszarką i czekać aż coś wpadnie.
    > Ja też w pracy wolałbym mieć płacone za metry i malować linie, niż np.
    > kopać rowy.
    > Przez to drażni mnie całe to gadanie o "bezpieczeństwie"

    No ale kolega zaplacil, teraz bedzie wolniejszy i bedzie bezpieczniej
    :-)
    A co wiecej, jak bedzie wolniejszy, to nie bedzie zajmowal czasu
    policji i ona ustrzeli wtedy tego merca :-)

    J.

  • 22. Data: 2014-06-28 11:36:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-25 21:15, WOJO pisze:
    > Więc dlaczego się wypowiadasz?
    > WOJO

    Mógłbyś sprecyzować zarzuty?.

  • 23. Data: 2014-06-28 11:36:59
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-25 17:10, Bydlę pisze:

    > Raczej tak:
    > ===
    > Stirlitz i Kloss uciekają przed Niemcami. Wpadają w ciemną uliczkę, z
    > której nie ma wyjścia. Kloss zdążył się schować do śmietnika, a
    > Stirlitza złapali Niemcy. Kiedy go prowadzili i przechodzili obok
    > śmietnika, Stirlitz kopnął śmietnik i powiedział:
    > - Kloss, wyłaź. Złapali nas!
    > ===
    >
    > Są różne nazwy na to, gimnazjalista to najłagodniejsze określenie...

    No nie, p. Tomasz pisze że akurat On nie łamał przepisów świadomie.

  • 24. Data: 2014-06-28 15:18:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-06-28 11:36:59 +0200, Trybun <I...@j...com> said:

    > No nie, p. Tomasz pisze że akurat On nie łamał przepisów świadomie.

    Ale wypłakując się nam, że ~o panie władzo, pan patrzy, tamten BANDYTA
    jedzie szybciej, łapać go i też mu mandat!, wpisuje się w rolę
    Stirlitza z dowcipu.

    Na co jest określenie - najłagodniejsze, to gimnazjalista.
    (odnoszę wrażenie, że tworzy się pętla...)
    :)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2014-06-30 20:41:51
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "mastalerz" <m...@m...mx>

    > Więc zatrzymuje się tych
    > kierowców, którzy przekroczą za 100 zł, bo "kierowca z mandatem 100 zł
    > jest mniej awanturujący się"???

    Oczywiście, przecież nie o żadne wykroczenia chodzi, tylko kasę masz dać.
    ..
    --

    Nie o tę kasę chodzi tylko o tę co dostają co miesiąc.