  • 1. Data: 2013-02-09 14:13:43
    Temat: Dostałem propozycję od Orange...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    ... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. Przy
    okazji składanej mi propozycji "wyrzygałem" konsultantowi, że BTS, do
    którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z
    optyczną widzialnością), często leży, skutkiem czego telefon loguje się
    do innych oddalonych o kilkanaście km albo nawet ~30. Skutek tego jest
    taki, że telefon zalogowany jest, ale pogadać się już za bardzo nie da.
    Konsultant odpowiedział mi, że jest taka możliwość, że od jakiegoś czasu
    działa takie coś, że można sobie w telefonie ręcznie wybrać operatora i
    za pomocą jego BTS-a łączyć się. Mój telefon to Nokia 6310i. Przekopałem
    jego ustawienia, i znalazłem tylko ustawienia -> ustawienia telefonu ->
    wybór sieci -> automatyczny/ręczny. Przy automatycznym wiadomo, zawsze
    będzie Orange. Ale chciałem zastosować to co mi wkręcał konsultant, tj.
    wybrać ręcznie inną sieć żeby telefon logował się do innego (w domyśle
    bliższego) BTS-a. No i jakąkolwiek bym wybierał sieć oprócz Orange,
    zawsze wyskakuje komunikat Brak dostępu (przy okazji, co to za operator
    POL 06?). Ściemniał mi konsultant z tym "wewnątrzkrajowym roamingiem",
    czy ja tego nie umiem ustawić, albo mój telefon tego nie obsługuje?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2013-02-09 15:10:35
    Temat: Re: Dostałem propozycję od Orange...
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 9 Feb 2013 14:13:43 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >... przedłużenia umowy. Ale w zasadzie ja nie o tym chciałem. [...]

    Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
    Orange z innymi sieciami. Pewnie mu chodziło o to że Networks działa
    już czyli Orange + T mają wspólne stacje, ale też nie ma czegoś
    takiego jak ręczny wybór nadajnika z którego chce się korzystać, już
    różne bajki słyszałem, czasami konsultanci mają niezłą fantazję,
    szczególnie gdy sami wierzą w to co mówią albo gdy ktoś łyknie to co
    mówią :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-02-09 15:57:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 09 Feb 2013 15:10:35 +0100, dizel wrote:

    > Oczywiście że ściemniał, nie ma czegoś takiego jak roamnig wewnetrzny
    > Orange z innymi sieciami.

    Sciemniał zaraz ;)
    Moze poprzednio byl na sluchawce w Playu i mu się wiedza ostała? ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2013-02-09 16:51:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2013 14:57:14 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Sciemniał zaraz ;)
    > Moze poprzednio byl na sluchawce w Playu i mu się wiedza ostała? ;-)

    Orange z T-mobile jakies wspolne sieci mialy robic, moze juz roaming maja ?

    No nie, tak wprost to dzis nie maja ...

    J.

  • 5. Data: 2013-02-09 19:45:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > okazji składanej mi propozycji "wyrzygałem" konsultantowi, że BTS, do
    > którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z
    sraty pierdaty. jak tak samo miałem 500m do nadajnika orange i
    oczywiście zawsze nie działał. ORange twierdziło że działa wszystko
    ślicznie. aż pewnego dnia fizycznie nadajnik zniknął! Ściemniają!
    Teraz mam Playa, zasięg lepszy, ale po przełączeniu na 2G idealny

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-02-09 20:17:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:
> [...]
    > którego jakbym się zawziął to bym kamienieniem dorzucił (ok. 1,3km z
    > optyczną widzialnością), często leży, skutkiem czego telefon loguje się

    Wiesz, walka z wiatrakami, ja przez rok walczylem pismami o zasieg bedac
    pomiedzy 4 BTSami (to do najdalszego mialem mniej jak kilometr.

    Zawsze byla odpowiedz, ze skoro im dziala to ja mam zasieg.

    Efektem jest, ze nie jestem juz w Orange, a dzwoniacyc z zajebistymi
    propozycjami w miedzyczasie konsultantow spisalem sobie i wstawilem do
    telefonowego killfile...

  • 7. Data: 2013-02-09 22:19:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Big Jack" napisał:

    > Konsultant odpowiedział mi, że jest taka możliwość, że od jakiegoś
    > czasu działa takie coś,

    Marupy zwrotne ;->

    > że można sobie w telefonie ręcznie wybrać operatora i za pomocą
    > jego BTS-a łączyć się.

    Owszem, ale nie dotyczy to klientów Orange, tylko Play ;-)

    JoteR