    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 10 Mar 2013 16:03:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 20:23:20 UTC+1 użytkownik DoQ napisał:

    > Mało tego, doskonale na tym żyją firmy "pomagające" w uzyskaniu
    >
    > dodatkowych odszkodowań (straty moralne, psychiczne itp itd). Cwaniak
    >
    > się cieszy, a wszyscy za to płacimy.
    >

    > Pozdr.

    Nie jestem przeciwny takim firmom. Wśród tysięcy szkód może trafić się jakaś
    nietypowa, której normalna procedura likwidacji szkody nie obejmuje. Ubezpieczyciel
    nie podpowie bo jemu na kasie zależy. I dobrze że w takiej nietypowej sytuacji ktoś
    za kasę pomoże. Piłsudski ładnie to określił Polaków. Stwierdził że społeczeństwo
    jest wspaniałe tylko ludzie chuja warci. I ci chuja warci ludzie kogoś kto ich okrada
    bo żyje z podstawiania się samochodem uważają że on taki bystry jest, taki
    przedsiębiorczy. Bo niby jak powiedzieć sąsiadowi że jest pospolitym złodziejem.
    Jeśli by nie było społecznej akceptacji do takich zachowań to by ich nie było. I
    wychodzi ze rząd nas okrada bo podniósł VAT o 1% żeby mieć na emerytury i leczenie
    chorych na raka a sąsiad rozbijający 6 razy do roku drogi samochód, nie ze swojej
    winy oczywiście. I naprawiający go gazetami klejonymi klejem z mąki + wiadro szpachli
    i lakier z glansem jest uczciwy jak kto? Miałem napisać ze jak matka Teresa ale
    okazało się lepsze z niej kurwiszcze było.