  • 31. Data: 2019-06-08 12:52:25
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 12:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Spoleczenstwa skladaja sie z ludzi madrych i glupich. Madrym ogranicznik predkosci
    zbedny glupi jak by mieli trzy ograniczniki to tez nie beda uzywali. Wczoraj bez
    zadnego problemu i ujmy na honorze jechalem wsrod pieszych z predkoscia z jaka szli
    chodnikiem. W kilku sytuacjach kiedy chcialem wyprzedzic pieszych to nie dzwonilem za
    nimi tylko prosilem zeby przepuscili. I znowu dla niektorych bedzie dziwne bo wszyscy
    poproszeni z usmiechem mnie przepuszczali.

    Po to hulajnogę targasz wszędzie by jeździć z prędkością pieszych?

  • 32. Data: 2019-06-08 13:11:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wczoraj zrobilem 17 kilometrow. Srednia predkosc wyszla 9,8km/h. Do tego podjezdzalem
    na dwa metry pod miejsca w ktorych mialem cos do zalatwienia. Samochodem nierealne
    jest uzyskanie takiej predkosci w scislym centrum Lodzi. Do tego nie mialem zadnych
    problemow z parkowaniem pod sklepami bo hulajnoge bralem ze soba. Cos Ci sie wydaje
    ale sie mylisz. Doswiadczenie jest miara poznania Swiata. Zobilem doswiadczenie i
    wiem ze hulajnoga w duzych miastach ma sens. A do tego daje duza frajde z jezdzenia.
    Jezdzenie na hulajnodze, to moje prywatne zdanie, jest dla czlowieka naturalne jak
    chodznie i uczyc sie go nie trzeba.

  • 33. Data: 2019-06-08 13:12:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, June 8, 2019 at 12:33:40 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Madrym ogranicznik predkosci zbedny glupi jak by mieli trzy ograniczniki to tez nie
    beda uzywali.

    Ale tu chodzi o kontrukcyjne ograniczenie maks. predkosi, czyli jak ktos glupi to
    sobie nie poradzi z odblokowaniem ;) , tylko jak to w praktyce zrobic? Homologacje na
    hulajnogi, czy wystarczy naklejka "moc xxxx W,max. predkosc xx km/h" ;) ?

  • 34. Data: 2019-06-08 13:30:12
    Od: p...@g...com

    Dane producenta są znane a jak policjant będzie podejrzewał że skręcona to może
    sprawdzić. Tak samo było ze skuterami po początkowym zachłyśnięciu temat zdechł.

  • 35. Data: 2019-06-08 13:33:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przepisach jest okreslona maksymalna predkosc osobistych srodkow transportu.
    Osobiste srodki transportu to nie tylko hulajnogi. Chwilowo uzywaja pojecia hulajnoga
    bo monocykli jeszcze malo, malo elektrycznych deskorolek i wielu innych dziwadel. Cos
    mi sie zdaje ze bedzie przybywalo OST bo one maja sens. Juz wiem ze maja sens bo
    sprawdzilem, Ty jeszcze nie sprawdziles i nie wiesz. To co chca zrobic niemcy nie
    jest wcale glupie. Jesli oni teraz zerzneli z nas 500+ to tez mozemy wykorzystac ich
    pomysl z OST. Zrobilem wczoraj 17 kilometrow. Zeby tyle przejechac spalil bym ponad
    dwa litry paliwa. Zamiast dyche na paliwo wydalem 10 groszy na prad. Bez uzywek i
    kaprysow za dyche dziennie nie zjem. W centrtum lodzi elektryczne hulajnogi widzi sie
    wszedzie. Staly sie popularne i dobrze sie stalo ze kupilem bo jestem wsrod tych co
    pierwsi zaczeli z nich korzystac.

  • 36. Data: 2019-06-08 13:58:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O czym Ty rozmawiasz? Nie ma potrzeby jezdzenia po miescie z predkoscia wieksza niz
    12-15 kilometrow na godzine. Osobiste srodki transportu maja ulatwiac zycie i robic
    go przyjemniejszym a nie sluzyc do bicia rekordow predkosci na chodnikach. Jak ktos
    ma niedaleko do pracy ale na tyle daleko ze z buta mu sie nie chce, i oczywiscie
    czuje sie na silach zeby pojechac na hulajnodze, to moze byc to srodek transportu dla
    niego. Jesli ja, 60+, potrafie to znaczy ze potrafi to prawie kazdy mlodszy tylko nie
    wszyscy o tym wiedza.

  • 37. Data: 2019-06-08 14:13:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    niego. Jesli ja, 60+, potrafie to znaczy ze potrafi to prawie kazdy mlodszy tylko nie

    Ciekaw jestem czy na zimę coś wymyślą.

    Robert

  • 38. Data: 2019-06-08 16:31:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jun 2019 11:00:41 +0200, w
    <5cfb7931$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
    <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    pojazdow nie bedzie miala ograniczenia do 30/h. Na chodniku pierwszenstwo beda mieli
    piesi.

    > Dodałbym jeszcze jakieś ograniczenie dla hulajnogi na chodniku, np. do
    > 15 km/h.

    Na Zachodzie są niższe -- bodajże do 12km/h (w zależności od kraju).
    Rozsądne.

  • 39. Data: 2019-06-08 16:32:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jun 2019 03:33:38 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Spoleczenstwa skladaja sie z ludzi madrych i glupich.

    U nas połowa głosuje na Pis. Więcej zakładaj najgorsze.

  • 40. Data: 2019-06-08 17:29:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 13:11, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    frajde z jezdzenia. Jezdzenie na hulajnodze, to moje prywatne zdanie, jest dla
    czlowieka naturalne jak chodznie i uczyc sie go nie trzeba.

    Z takimi małymi kółkami to dziecinada