  • 71. Data: 2014-01-14 18:32:42
    Temat: Re: Don't drink and drive :)
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 12:45:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > uwielbiam jak ludzie twierdzący, że sa antykomunistami i cała komuna była
    >
    > zbrodnicza i zakłąmana jak tylko znajdą dokument na politycznego
    >
    > przeciwnika wytworzony przez te komunę od razu wierzą w niego jak w Boga.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie jestem antykomunistą. Mam do komunizmu stosunek ambiwalentny. A w Liście
    Macierewicza była prawda.

  • 72. Data: 2014-01-14 19:59:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 09:32:42 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie jestem antykomunistą. Mam do komunizmu stosunek ambiwalentny. A w
    > Liście Macierewicza była prawda.

    tak. Ta trzecia. Czyli gówno prawda.

  • 73. Data: 2014-01-14 20:19:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 19:59:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Z koniem kopał się nie będę. Spokojnie możesz Księżyc lizać.

  • 74. Data: 2014-01-14 20:25:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 11:19:16 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Z koniem kopał się nie będę. Spokojnie możesz Księżyc lizać.

    widzę,że ukryte marzenia o moońku ci się wymsknęły

  • 75. Data: 2014-01-14 21:14:08
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 20:25:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie mój problem że zrobili cie na próbę i zapomnieli udusić.

  • 76. Data: 2014-01-14 21:39:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 12:14:08 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie mój problem że zrobili cie na próbę i zapomnieli udusić.

    nie możesz mnie obrazić. Żebyś nie wiem jak próbował. Ale lubię patrzeć
    jak się bezsilnie wijesz.