  • 61. Data: 2014-01-13 16:36:53
    Temat: Re: Don't drink and drive :)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-13 10:34, mlodz wrote:

    > Wskaż literę, która o tym mówi.

    Jeszcze prościej - niech wskaże literę prawa pozwalającą przejechać
    przez P-4 wracając na "swój" pas.

    Shrek.

  • 62. Data: 2014-01-13 17:37:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    > Przewodnia rola PZPR zapisana w konstytucji.

    I konstytucja została zmieniona. Zresztą - przewodnia rola to nie
    gwarancja rządów wiecznych.

    > Spalenie komitetów i strajki w 80 też legalne przecież nie były.

    Palenie komitetów było w 1970 roku. I oczywiście było nielegalne.
    Natomiast strajki były legalne, ponieważ PRL ratyfikowała konwencje
    dające prawo strajków.

    Ale co to ma wspólnego z postulowanym przez Ciebie rzekomo bezprawnym
    przejęciem władzy, to ja już nie rozumiem.

    > Shrek.

    Chyba jedna troll.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2014-01-13 21:16:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:36:59 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Nie by�o �adnego obalania komuny. Komuna sama odda�a w�adz� ZGODNIE z
    >
    > obowi�zuj�cym prawem. Prawo ponagina� troch� Jaruzelski, nie wiedz�c,
    >
    > co zrobi� z list� krajow�, kt�ra zosta�a skre�lona przez wyborc�w.
    >
    > Drugi raz naci�gano, gdy Jaruzelskiemu brak�o p� g�osu.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Jak skuteczne było samoobalenie komuny widać było po Liście Macierewicza.
    Przypominało reformę burdelu jaki działał przy Komitecie Centralnym w Moskwie.
    Zamiast kurew wymienili łóżka.

  • 64. Data: 2014-01-13 21:57:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 12:16:34 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak skuteczne było samoobalenie komuny widać było po Liście
    > Macierewicza. Przypominało reformę burdelu jaki działał przy Komitecie
    > Centralnym w Moskwie. Zamiast kurew wymienili łóżka.

    Macierewicza to raczej z psychiatryka wypuścili przez przypadek. A raczej
    przez FSB

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2014-01-13 22:14:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 16:36:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jeszcze prościej - niech wskaże literę prawa pozwalającą przejechać
    > przez P-4 wracając na "swój" pas.
    >
    > Shrek.

    Krótko mówiąc, wreszcie niektórzy zauważają że prawa mamy nieco za dużo a
    sądów nieco za mało. Niech żyje anarchizm! :)
    --
    Jacek

  • 66. Data: 2014-01-13 22:18:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 22:21:02 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]

    Ale nie ruch na poboczu pojazdów niemechanicznych (tfu:). Jeśli pobocze
    nadaje się do jazdy kolarz ma obowiązek nim jechać. Prawo nie mówi czy
    lewym czy prawym poboczem :) jak to jest w przypadku pieszego. Zatem mamy
    dowolność.
    --
    Jacek

  • 67. Data: 2014-01-13 22:31:55
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 21:57:07 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > Macierewicza to raczej z psychiatryka wypuścili przez przypadek. A raczej
    >
    > przez FSB
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ale z opublikowania listy kapusiów w tamtym sejmie wywiązał się znakomicie. Potem
    zaczęły się tłumaczenia że owszem podpisał ale żeby donosił to w życiu. A pieniądze
    jakie dostawał za współpracę, to jak Dulska podatki nimi płacił.

  • 68. Data: 2014-01-13 22:37:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 13:31:55 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > znakomicie. Potem zaczęły się tłumaczenia że owszem podpisał ale żeby
    > donosił to w życiu. A pieniądze jakie dostawał za współpracę, to jak

    gówno prawda. To jest lista z jego urojeń. Podobnie jak z ujawnieniem
    agentów i współpracownikół wywiadu. ten gość musi być ruskim agentem.
    Nikt inny by nie rozpieprzył tak własnego kraju.

  • 69. Data: 2014-01-14 01:03:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 22:37:02 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Lista z urojeń jakie powstały w dokumentach SB. Jeśli uważasz że lista jest
    nieprawdziwa to znaczy że jak byś był taki wysoki jak głupi to byś mógł Księżyc
    lizać.

  • 70. Data: 2014-01-14 12:45:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 16:03:33 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Lista z urojeń jakie powstały w dokumentach SB. Jeśli uważasz że lista
    > jest nieprawdziwa to znaczy że jak byś był taki wysoki jak głupi to byś
    > mógł Księżyc lizać.

    uwielbiam jak ludzie twierdzący, że sa antykomunistami i cała komuna była
    zbrodnicza i zakłąmana jak tylko znajdą dokument na politycznego
    przeciwnika wytworzony przez te komunę od razu wierzą w niego jak w Boga.