  • 11. Data: 2022-04-23 08:27:26
    Temat: Re: Domykanie szyb w aucie
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-04-19 o 16:26, yabba pisze:

    > A nie ma tam jakiegoś sterowania po CAN?

    Być może jest, wersji sterowników było kilka w zależności od wyposażenia
    i nie wiadomo który moduł zadziała w temacie. Na Rapid forach też nie
    wiedzą. OK, chyba trzeba będzie rozbebeszać drzwi ale na razie mam
    ciekawsze sprawy do załatwienia, stąd moje zapytanie o samą
    *sygnalizację* pozostawionych otwartych okien, najlepiej w wersji nie
    inwazyjnej.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza