  • Data: 2022-04-18 18:57:03
    Temat: Re: Domykanie szyb w aucie
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 18 kwietnia 2022 o 03:28:28 UTC-5 PeJot napisał(a):

    > Chodzi o to że w drzwiach jest sporo wygłuszenia, którego raczej nie da
    > się nie zniszczyć przy demontażu.

    Styropianowe ksztaltki. I pare mat bitumicznych.

    Nie ma co sie bac.
    Ale sobie klipsy skombinuj albo ze szrotu albo kup zestaw na allegro zawczasu.
    No i przejrzyj jakies jutuby pod tym katem abys wiedzial jak sie tam dobiera do tego.

    Dodatkowo zajrzyj czy na obd widac status szyb. Moze da sie takie cos ustrugac na
    arduino...