  • 1. Data: 2010-03-24 11:43:30
    Temat: Dokładność VR
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://www.youtube.com/watch?v=Xx9BSQN048Y

    Patrzcie uważnie na aktualną prędkość...

    (chyba nie było?)

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-24 11:52:48
    Temat: Re: Dokładność VR
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Xx9BSQN048Y
    >
    > Patrzcie uważnie na aktualną prędkość...
    Nie podoba Ci sie 423,4 km/h w 5s filmu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-24 12:09:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Nie podoba Ci sie 423,4 km/h w 5s filmu :-) pozdrawiam

    Nie tylko...

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-24 13:17:44
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Nie tylko...

    Predkosc koncowa, ktora bardziej wyglada na 20, a nie 60kmph?
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2010-03-24 13:24:55
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Patrzcie uważnie na aktualną prędkość...

    No i?

  • 6. Data: 2010-03-24 14:29:32
    Od: krz <a...@g...pl>

    Srututu wrote:

    > No i?

    Każdy przyrząd pomiarowy może generować błedy chwilowe, które zgodnie z
    teorią metrologii się odrzuca.
    Zresztą, podstawą do wystawienia mandatu jest UŚREDNIONA prędkość z
    odcinka bodaj 100m. Mignięcie na ułamek sekundy wartości 400km/h
    praktycznie nie zmieni tutaj uśrednionego wyniku.

  • 7. Data: 2010-03-24 16:25:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w

> [...]
    > z odcinka bodaj 100m. Mignięcie na ułamek sekundy wartości
    > 400km/h praktycznie nie zmieni tutaj uśrednionego wyniku.

    Jesli czujnik tego radiowozu potrafi generowac falszywe impulsy w
    takim tempie, to skad pewnosc ze nie generuje ich w czasie
    "stabilnego" odczytu ?

    J.

  • 8. Data: 2010-03-24 16:37:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Jesli czujnik tego radiowozu potrafi generowac falszywe impulsy w takim
    > tempie, to skad pewnosc ze nie generuje ich w czasie "stabilnego" odczytu

    Co gorsza, skad pewnosc ze wogole lamiesz jakies ograniczenia? Skad wiadomo,
    ze 90km/h to 90km/h, a nie gwindzylion buardometrow na chmircyne? Przeciez
    policja nie ma ani atomowego zegara, ani dokladnego wzoru metra dlugosci w
    swoim radiowozie.

    A moze ja tam wcale nie jechalem? Przeciez moglem byc w swiecie rownoleglnym
    i to wydarzenie to jedynie projekcja zludzen wywolana burza promieniowania
    kosmicznego na mozg policjanta?

    Jakim prawem w tej sytuacji mam dostac mandat? No jakim? Hm?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-03-24 17:27:43
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jakim prawem w tej sytuacji mam dostac mandat? No jakim? Hm?

    Fan "slidersow" ?

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-03-24 23:16:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    krz wrote:

    > Każdy przyrząd pomiarowy może generować błedy chwilowe, które zgodnie z
    > teorią metrologii się odrzuca.

    Jak się odrzuca to się nie wyświetla.

    > Zresztą, podstawą do wystawienia mandatu jest UŚREDNIONA prędkość z
    > odcinka bodaj 100m. Mignięcie na ułamek sekundy wartości 400km/h
    > praktycznie nie zmieni tutaj uśrednionego wyniku.

    Chyba sobie żartujesz, urządzenie mierzące prędkość jest ewidentnie
    niesprawne, podczas krótkiego pomiaru pojawiły się kilkukrotnie wyniki z
    kosmosu.

    --
    cokolwiek