  • 21. Data: 2009-01-03 17:43:11
    Temat: Re: Dokad przeniesc stacjonarny z telepsa?
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zly"

    > Czy jezeli klient zrezygnuje z uslug tpsa, to oni zabieraja ten kabel
    > idacy
    > do niego aby nie ponosic kosztow jego utrzymania?

    Nie zabierają - bo to kosztuje.
    Czekają aż sam spadnie.
    Jak klient chce powrócić do monopolisty - to ma szczęście jak kabel jeszcze
    nie spadł, bo są możliwości techniczne.
    Jak kabel spadł lub go sobie ktoś wziął - to najczęściej BMT, bo nie
    rozbudowuje się niczego w sieciach dostępowych, żeby nie karmić konkurencji
    ;-)
    Bohdan

  • 22. Data: 2009-01-03 19:56:24
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 17:50:28 +0100, futszaK napisał(a):

    > zostanie wykorzystany dla innego klienta albo trafi do rezerw

    Jezeli w danej okolicy jest jeszcze jakis klient ktory nie ma a chcialby
    miec tpsa. Czyli bardziej oplaca sie sciagac kabel do rezerw (i ew pozniej
    dokladac go znowu) niz puscic po nim i pobiera oplaty tylko za neostrade?
    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-01-03 20:25:21
    Od: futszaK <f...@g...com>

    zly wrote:

    > Jezeli w danej okolicy jest jeszcze jakis klient ktory nie ma a chcialby
    > miec tpsa. Czyli bardziej oplaca sie sciagac kabel do rezerw (i ew pozniej
    > dokladac go znowu)

    ale nikt tu nic nie ściąga, poprostu w systemie jest odnotowywany jako
    zwolnione zasób czy coś w tym rodzaju i już, kabelek fizycznie sobie
    idzie i tak, a ze nie ma na nim abonenta to nie trzeba dla niego
    utrzymywać w pogotowiu służb technicznych (usuwanie usterek), biura
    zgłoszeń i tak dalej

    > niz puscic po nim i pobiera oplaty tylko za neostrade?

    zapłać za konserwacje linii miesięcznie 30zł netto (której opłata za neo
    nie zawiera) i ciesz się neostradą, jak nie pasują ustalone przez TP to
    poszukaj sobie innego dostawcy Internetu

  • 24. Data: 2009-01-03 21:21:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof Drewicz wrote:

    > Bez _telefonu_ nawet. Żadnego telefonu. :)

    Bez telefonu, ale za to z telewizją. albo z dodatkową opłatą "za
    utrzymanie sieci". Faktem jest, że tepsiane 36,60 zł miesięcznie jest
    absurdalną kwotą - w Aster płacę ok. 18, tyle samo wynosi różnica w
    Dialogu między Dialnetem a Dialnetem Solo.

    M.

  • 25. Data: 2009-01-03 22:02:37
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 03 Jan 2009 21:25:21 +0100, futszaK napisał(a):

    > a ze nie ma na nim abonenta to nie trzeba dla niego
    > utrzymywać w pogotowiu służb technicznych (usuwanie usterek), biura
    > zgłoszeń i tak dalej

    Ale przeciez to i tak sie robi dla calej okolicy a nie dla jednostek

    > zapłać za konserwacje linii miesięcznie 30zł netto (której opłata za neo
    > nie zawiera)

    ale jw, przeciez ta linia tak czy siak jest. i tak czy siak musi byc
    konbserwowana, i moge albo sie do tego dokladac placac za neo, albo nie i
    tpsa to bedzie robic bez mojego wkladu

    > jak nie pasują ustalone przez TP to
    > poszukaj sobie innego dostawcy Internetu

    alez zrobilem to juz dawno i bardzo sobie chwale
    --
    marcin

  • 26. Data: 2009-01-03 22:19:32
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    zly wrote:
> [...]

    > ale jw, przeciez ta linia tak czy siak jest. i tak czy siak musi byc
    > konbserwowana, i moge albo sie do tego dokladac placac za neo, albo nie i

    Ten autobus i tak pojedzie - ze mną czy beze mnie, więc po co płacić za
    bilet? ;)

    P.

  • 27. Data: 2009-01-04 19:19:17
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    futszaK pisze:

    > niestety mają wade, te duże szybkości to:
    >
    > -tylko w dół (czyli do abonenta)
    > -z powodu ograniczonej pojemności sieci występują dodatkowe,czasem
    > dziwne restrykcje
    > -dziala dobrze jak jest sygnał dobry, a z tym CZĘSTO jest nieciekawie,
    > zwłaszcza w budynkach...
    >
    > ..więc historie o wetkniętym pierdzielniku do USB laptopa, który będzie
    > miał wszędzie zajefajnie szybki Internet można sobie między bajki włożyć
    troche tak troche nie. JA w domu w obszarze o słababym ( zmiennym)
    zasiegu, znalazłem miejsce którym jest wmiare jeszcze zasieg, ale
    przedewszystkim jest stabilny. Tam na stałe zostawiłem telefon,
    przypięty do sciany. Nawet myślałem o antence na zewnątrz, ale praktyka
    dowiodła ze niema takiej konieczności. telefon przez BT "daje" internet
    do laptopa. działa stabilnie. Wolno.... ale zawsze.
    ToMasz

    PS play, 30zł ponad 1gb danych/miesiac

  • 28. Data: 2009-01-04 22:39:26
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > dowiodła ze niema takiej konieczności. telefon przez BT "daje" internet
    > do laptopa. działa stabilnie. Wolno.... ale zawsze.

    wolno, czyli w sumie żadna konkurencja dla neostrady, nie mówiąc o
    sieciach typu gigabit do budynku

    > PS play, 30zł ponad 1gb danych/miesiac

    1.5 filmu...

  • 29. Data: 2009-01-13 18:19:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "zly" <b...@p...fm> wrote
    abonenta to nie trzeba dla niego

    > Ale przeciez to i tak sie robi dla calej okolicy a nie dla >jednostek

    Tak. Plus jeszcze centrale, łącza między nimi.

    > ale jw, przeciez ta linia tak czy siak jest. i tak czy siak musi byc
    > konbserwowana, i moge albo sie do tego dokladac placac za neo, albo nie i
    > tpsa to bedzie robic bez mojego wkladu

    Ta akurat konkretna końcówka linii abonenckiej to chyba nie.

  • 30. Data: 2009-01-13 18:25:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > opłata za neostrade TP nie zawiera opłaty za kabel
    > opłata za linie telefoniczną zawiera opłate za kabel

    Tak, formalnie słuchając tłumaczenia TP. Tylko śmieszne to jest, że akurat u
    nich się nie da zrobić tak, żeby opłata za internet zawierała opłatę za
    kabel. Innii operatorzy natomiast jakoś dziwnie mogą i to jeszcze cena solo
    (a więc opłata za net i linie) jest circa taka sama jak opłata jedynie za
    net w TP.