-
11. Data: 2013-09-17 10:26:09
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 17 Sep 2013 10:09:04 +0200, Robson napisał(a):
> Bezpośrednio? Oj...
Wydaje mi sie, ze w starszych konstrukcjach w czasie jazdy byly kierowane
bezposrednio.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
12. Data: 2013-09-17 11:31:04
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Maciek,
Tuesday, September 17, 2013, 10:26:09 AM, you wrote:
>> Bezpośrednio? Oj...
> Wydaje mi sie, ze w starszych konstrukcjach w czasie jazdy byly kierowane
> bezposrednio.
W jak starszych? Bo w tych, które znam zawsze na drodze jest
pochłaniacz oparów. Starsze samochody w ogóle nie odzyskiwały oparów
tylko w korku wlewu był zawór bezpieczeństwa (często jako element
uszczelnienia po prostu), żeby zbiornika nie rozdęło w czasie upałów.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
13. Data: 2013-09-17 11:41:06
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 17 Sep 2013 11:31:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> W jak starszych?
Nie jestem pewien, ale moglem o tym czytac na forum Chrysler Minivan, a to
by oznaczalo okolice rocznikow 99-01.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
14. Data: 2013-09-17 11:50:36
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Maciek,
Tuesday, September 17, 2013, 11:41:06 AM, you wrote:
>> W jak starszych?
> Nie jestem pewien, ale moglem o tym czytac na forum Chrysler Minivan, a to
> by oznaczalo okolice rocznikow 99-01.
Myślę, że się po prostu mylisz.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
15. Data: 2013-09-17 12:04:58
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Tue, 17 Sep 2013 11:50:36 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Myślę, że się po prostu mylisz.
Moze, ale nawet w opisie bledow na ktorejs ze stron przytaczanych przez
przedpiscow jest informacja, ze uklad odprowadza opary do pochlaniacza,
kolektora dolotowego lub atmosfery. Z czapy tego nie wzieli. Zreszta po
diabla byloby przechodzic przez pochlaniacz, kiedy silnik pracuje?
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
16. Data: 2013-09-17 12:35:43
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
W dniu 2013-09-16 22:27, KiloSierra pisze:
> W dniu 2013-09-16 20:50, Maciek pisze:
>>
>> Jezdzi normalnie?
>
> zasadniczo tak... glownie na gazie.... ale ostatnio przegonilismy go
> troche na etylinie
>
I w jakim stanie jest katalizator po tej etylinie? Skąd w ogóle ją
wziąłeś, z lotniska ukradłeś?
-
17. Data: 2013-09-17 12:50:51
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Maciek,
Tuesday, September 17, 2013, 12:04:58 PM, you wrote:
>> Myślę, że się po prostu mylisz.
> Moze, ale nawet w opisie bledow na ktorejs ze stron przytaczanych przez
> przedpiscow jest informacja, ze uklad odprowadza opary do pochlaniacza,
> kolektora dolotowego lub atmosfery. Z czapy tego nie wzieli. Zreszta po
> diabla byloby przechodzic przez pochlaniacz, kiedy silnik pracuje?
Pochłaniacz oparów zapobiega nadmiernemu wzrostowi ciśnienia w baku.
Jest przed a nie za zaworem.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
18. Data: 2013-09-17 16:12:37
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Robson <r...@...pl>
W dniu 2013-09-17 11:41, Maciek pisze:
> Dnia Tue, 17 Sep 2013 11:31:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
>
>> W jak starszych?
>
> Nie jestem pewien, ale moglem o tym czytac na forum Chrysler Minivan, a to
> by oznaczalo okolice rocznikow 99-01.
>
W moim Chryslerze Voyagerze '96 jest dokładnie tak jak pisałem - filtr
węglowy i zawór oczyszczania. Tak samo jest i w Caravanie. Lifting był w
2001 i jest taki sam układ.
R
-
19. Data: 2013-09-17 16:14:30
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: Robson <r...@...pl>
> Pochłaniacz oparów zapobiega nadmiernemu wzrostowi ciśnienia w baku.
> Jest przed a nie za zaworem.
Tak jest. A czyszczenie filtra odbywa się, gdy silnik jest rozgrzany i
panują do tego optymalne warunki.
R
-
20. Data: 2013-09-17 20:03:10
Temat: Re: Dodge - Check Eng.
Od: "kor_nick" <c...@p...pl>
> Wszelkie znaki wskazuja na zaciecie/awarie zaworu odprowadzajacego opary
> beznyny z baku gdzies tam (roznie w roznych modelach).
>
> Jezdzi normalnie?
>
> --
> Maciek
>
> Karkulowsiał zwartusiał
> Ratuwsianku Maciuwsio
w toyocie matrix tak samo mi się kiedyś zaświeciło. przyczyna: niedokręcony
korek wlewu paliwa :)