  • 1. Data: 2009-06-28 11:56:53
    Temat: Dodaktowe lusterko panoramiczne naklejane na główne - warto?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Mam Suzuki SG 500, która posiada dwa okrągłe lusterka o średnicy 10 cm.

    Rozważam dokupienie do lewego - małego lusterka panoramicznego. Są takie
    okrągłe o średnicy 5 cm.

    Czy ktoś z Was próbował doklejać na lusterka takie rzeczy? Czy za bardzo nie
    zasłoni to widoku z lusterka głównego?

    MN

  • 2. Data: 2009-06-29 07:43:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was próbował doklejać na lusterka takie rzeczy? Czy za bardzo
    > nie zasłoni to widoku z lusterka głównego?
    A nie lepiej po prostu kupic sferyczne lusterko? W GSXF zamiast plaskich
    szkiel mialem wlasnie sferyczne i _znaczaco_ poprawilo to widocznosc do
    tylu.
    Jak sie nie da dokupic to mozna dorobic w zakladzie gdzie naprawiaja
    lusterka.

    pozdrawiam

    --
    Bartek