    From: "tomekx" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Docieranie chińczyka
    Date: Sat, 31 Mar 2012 09:52:14 +0200

    > Hmm..
    > To jednak nie jest post z czytnika sikacza.
    > Chłopak czeka na wymarzony jednoślad i chce dobrze.
    > Każdy kiedyś zaczynał.
    > Jakoś głupio mi się zrobiło jak przeczytałem ten wątek.

    No dzięki, że ktoś zauważył. To jest mój pierwszy jednoślad. Jak piszesz...
    każdy kiedyś zaczynał. Jak na razie jestem bardzo zadowolony, wczoraj
    zrobiłem nim pierwsze kilometry. Dawno, dawno temu jeździłem kilka razy jako
    pasażer Rometa :) Teraz mam swojego chińczyka i na razie podoba mi się
    elektronika w postaci cyfrowego wskaźnika poziomu paliwa, ekranu z
    wyświetlonym aktualnie wybranym biegiem, rozrusznik na przycisk itp. kiedyś
    tego nie było :D No i moc tego motorka wydaje mi się taka, jak dla was
    sprzęt 200KM :) Z czasem spadnie do realnych kilku koni. Do rekreacyjnej
    jazdy myślę, że ten Toros m50 (ym50-8b) jest sprzętem idealnym dla
    początkującego. Prawdę mówiąc, myślę, że na takim zaczne i skończe, bo
    raczej nie ma we mnie żyłki szaleńca ze ścigacza. Choć wiadomo apetyt rośnie
    w miarę jedzenia - zobaczymy.