  • Data: 2009-01-18 04:37:50
    Temat: Re: Dobry hosting dla kont pocztowych ale...
    Od: "bh" <b...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, moz.esz obs?ugiwac' kilkanas'cie domen lecz nie masz moz.liwos'ci
    > tworzenia poszczególnych grup uz.ytkowników.
    > Polecam zapoznania sie; z us?uga; na -
    > http://www.google.com/a/help/intl/pl/index.html

    Co prawda opisy uslug sa pisane bardzo metnie ale tak czy inaczej 40E za
    konto rocznie to sporo. Na dzien dobry musial bym zaplacic 12000Eur za
    pierwszy rok (mam okolo 300 kont) i to z karty. Nie mam firmowej, a na
    prywatnej nigdy nie widzialem takiej kwoty jednorazowo. :)
    Czyli chyba nawet na okres proby by sie nie dalo, bo chca od poczatku
    parametry konta karty.
    Szkoda bo wyglada fajnie.
    No i kwiatek:
    "Przed rozpoczeciem swiadczenia Uslug firma Google sprawdzi, czy Nazwy domen
    klienta rzeczywiscie naleza do Klienta. Jesli Klient nie jest wlascicielem
    Nazw domen klienta podanych Google, firma Google nie bedzie miala obowiazku
    swiadczyc Klientowi Uslug. Niezaleznie od jakichkolwiek innych postanowien"
    Przeciez resseler prawie nigdy nie jest wlascicielem oslugiwanych domen.
    Jak to Ametykancy - przeginaja. :)))