  • Data: 2014-05-02 12:34:41
    Temat: Re: Dobry aparat w cenie 1200 zł
    Od: mr misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Borneq napisał:
    > Jaki można by kupić?

    Co rozumiesz przez "dobry"?

    Ma byc maly czy duzy? :)

    Wybor masz duzy ot chocby, jak czegos szukam to wchodze sobie na duzy
    sklep i patrze.

    http://www.agito.pl/fotografia-i-kamery-video/aparat
    y-cyfrowe/12,cena-1000+1300.html

    Ja bym bral Canona, bo mam duzo akcesoriow do Canona i innego Canona.
    Wiec poniekad jestem "zwiazany" z marką.

    No ale Ty moze nie jestes?

    Jak ma być dla dziewczynki, to widze rózowy :)

    Jak ma być maly to widze sporo kompaktów.

    Jak ma być lustrzanka i wymienne obiektywy - to tez widze troche.

    Jak ma być z ultrazoomem - to trez sie znajdzie, chocb Nikon 42x

    Ultrazoom ma plusy i minusy. Zwykle ciemne szkla, ale za to mozna robić
    detale z duzej odleglosci.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg