  • Data: 2015-11-09 12:05:29
    Temat: Re: "Dobrodziejstwa" RoHS !!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Nie probowalem - ale co sie dzieje przy cynowo-olowianym przemyslowym
    > lutowaniu elementow pocynowanych ... czysta cyna ?

    Tego nie wiem, podejrzewam, że to temat na kilka doktoratów z metalurgii.
    Ale i tak od zjawisk materiałowych związanych z metalami, ważniejsze są
    procesy zachodzące na papierze -- napisano w specyfikacji technologiczej
    by lutować lutem BSTD-23218-JKUE/12y, a jak ktoś zrobi inaczej, to my za
    nic nie odpowiadamy.

    > No coz - przyklad mielilismy - LM311 z olowiem kosztuje 30zl, bez
    > olowiu 1zl :-)

    Ten za trzy dychy ma lepsze papiery.

    --
    Jarek