    From: kaczor1 <r...@k...komax.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dobrodzieje z TP.
    Date: Tue, 02 Mar 2010 09:33:07 +0100

    azot pisze:

    Bardzo podoba mi się to zestawienie
    > "Elektroniczna zgoda na EOF
    > W trosce o ochronę środowiska naturalnego wprowadzamy nowy sposób
    > dostarczania faktur. Zamiast papierowej faktury VAT za usługi
    > telekomunikacyjne...
    > Jednocześnie informujemy, że wszystkie oryginalne faktury zostaną Państwu
    > doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce
    > pocztowej...

    Troska o środowisko wg. TP. :-)

    Co do blaszek.
    Też zbierałem (od ery).
    Któregoś pięknego dnia, era przysłała mi zaadresowaną i opłaconą kopertę
    zwrotną - nie pamiętam, wsadzili w nią albo zgodę na przesyłanie
    e-faktur albo zgodę na obciążanie rachunku bankowego.
    Blaszki zapakowałem i odesłałem.
    Parę dni później w pracy powiedziałem co zrobiłem.
    Koledzy spojrzeli po sobie i wszyscy wybuchli śmiechem.
    Okazało się że zrobili to samo, choć żaden z nas nie ustalał tego z innymi.

    Nie wiem czemu ale blaszek już nie przychodzą @#$%

    Pozdrawiam Roland

    --
    "Zapylała raz pszczółka pewnego badyla
    Wtem czuje, a od tyłu też ją ktoś zapyla