    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dobrodzieje z TP.
    Date: Sat, 27 Feb 2010 13:58:14 +0100

    On 2010-02-27 10:09, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Powiem więcej - przyszło na adres e-mail nigdy nie podawany dla tego
    > konta aboneckiego, i - tego nie jestem w 100% pewien - czy w ogóle
    > podawany w tp.

    Mnie, tak jak p. Maciejowi przyszło na adres inny niż w koncie tp, i
    nigdy nie podany z własnej woli. Znali go tylko stąd, że został założony
    przy rejestracji neostrady. A na innej linii z innym nr. abonenckim i
    bez neostrady w ogóle nie dostałem oferty EOF, mimo, że poprawny mail
    jest podany w koncie tp (klątwa tlen.pl?).

    PS. W momencie otrzymania tego maila w domenie @neostrada.pl cudownie
    zadziałało przekierowanie poczty na adres @tlen.pl. Dotychczas wszystko
    co wysyłałem było przekazywane na wszystkie konta oprócz tych @tlen.pl,
    a do nadawcy wiadomości trafiała informacja o czymś z SPF (nie znam się
    zbyt dobrze na tym).

    PS2. Jeżeli chodzi o pytania zadane wcześniej, to panienka na BL
    powiedziała, że papierowy billing będzie nadal przychodził co miesiąc,
    ale z jej sposobu odpowiedzi wywnioskowałem, że nie jest tego pewna.
    Zapytałem też, czy EOF to skan papierowego wydruku, czy coś innego. Tego
    już nie wiedziała. Znów trzeba będzie kilka razy przedzwonić na BL i
    wyciągnąć średnią ;).