  • 11. Data: 2010-09-20 05:34:38
    Temat: Re: Dobra pamięć flash 64GB (czy jest sens...)
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2010091920370300@grush.one.pl...

    > Że możesz podłączyć albo do USB (z ograniczeniem wydajności
    > jak wyżej) albo do eSATA (gdzie już ograniczenia są takie,
    > że szybciej nośnik takiego prostego pen-drive/dysku się zatka,
    > niż interfejs -- poza idealnymi przypadkami transferu sekwen-
    > cyjnego).

    Zapytam inaczej: czy żeby podłączyć do eSATA
    opisywany towar (Silicon Power lub Throttle) wystarczy
    do włożyć w miejsce USB czy trzeba coś jeszcze
    zrobić? Bo na ile rozumiem to w komputerze (laptopie)
    eSATA ma wejście wyglądające jak tradycyjne USB.
    Czyli, że do złącza eSATA podłącza się przez port USB.
    Ale jak w takim razie ropoznać, który port USB dotyczy
    złącza eSATA a który jest tradycyjny?
    hhh

  • 12. Data: 2010-09-20 05:42:09
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20-09-2010 07:34, hiphophurra napisał/a:
    .

> [...]
    > Czyli, że do złącza eSATA podłącza się przez port USB.
    > Ale jak w takim razie ropoznać, który port USB dotyczy

    http://pl.wikipedia.org/wiki/SATA
    eSATA to nie USB i się go nie podłącza do USB
    Wtyczka jest inna, sygnały a gnieździe też

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2010-09-20 09:17:13
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    >W dniu 20-09-2010 07:34, hiphophurra napisał/a:
    > .

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/SATA
    > eSATA to nie USB i się go nie podłącza do USB
    > Wtyczka jest inna, sygnały a gnieździe też

    Cudnie. To dlaczego oferowane pendrajwy mają
    tylko wtyczkę USB a napisane jest, że są na eSATA???

  • 14. Data: 2010-09-20 09:49:46
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    Użytkownik "hiphophurra" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Cudnie. To dlaczego oferowane pendrajwy mają
    > tylko wtyczkę USB a napisane jest, że są na eSATA???

    Port eSATA w komputerze obsluguje urzadzania eSATA oraz USB.
    Czyli na pendrive'ie USB moga napisac, ze dziala w portach USB i eSATA.

  • 15. Data: 2010-09-20 10:14:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-20 11:49, Użytkownik aaaa napisał:

    > Port eSATA w komputerze obsluguje urzadzania eSATA oraz USB.
    > Czyli na pendrive'ie USB moga napisac, ze dziala w portach USB i eSATA.

    Jedyny pendrive USB+ESATA jaki widziałem miał z jednej strony
    złącze USB a z drugiej ESATA.
    Podobnie jak tutaj:
    http://allegro.pl/najszybszy-na-swiecie-pendrive-esa
    ta-usb-90-mb-s-i1225753440.html
    http://allegro.pl/64gb-najszybszy-na-swiecie-pendriv
    e-esata-usb-90mb-i1225753526.html

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-09-20 10:48:21
    Od: "Joasia" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Jedyny pendrive USB+ESATA jaki widziałem miał z jednej strony
> [...]

    Też się nad tym zastanawiałam.
    Powiedzcie mi proszę w jaki sposób sprawdzić czy mam w moim nowym laptopie
    złącze eSATA i w związku z tym mogę podłączyć te szybkie pendrive'y. Czy
    gdzieś to na obudowie jest napisane lub w menu Menadżer Urządzeń w Windowsie?
    Jak to sprawdzić.

    Pozdrawiam, Joasia

  • 17. Data: 2010-09-20 12:09:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-20 12:48, Użytkownik Joasia napisał:

> [...]
    > gdzieś to na obudowie jest napisane lub w menu Menadżer Urządzeń w Windowsie?

    W instrukcji obsługi masz opisane wszystkie porty dostępne
    na obudowie.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-09-20 12:46:20
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    Tak wyglada eSATA:
    http://1toppc.com/Merchant2/images/Notebook/Asus/M50
    /comboport.jpg

  • 19. Data: 2010-09-20 16:26:59
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    hiphophurra <h...@g...pl> wrote:

    > Osobiście sam używam dysku SSD, ale w firmie jak
    > w firmie, jest przykaz, że ma być pamięć typu
    > pendrive i ja mogę sobie argumentować a i tak nic
    > to nie zmieni. Musi być pendrive. Dlatego szukam
    > najlepszego towaru w obrębie pendrive'ów...
    > Pozdrawiam.

    To chociaż NIE bierz Kingstona Data Traveller 200
    (dostępne w pojemnościach 32, 64 i 128GB)

    Ogólnie są fajne i szybkie ... ale....

    Nie wiem czy to dobra próba statystyczna, ale z 4 sztuk
    32GB, które kupiłem (w różnych sklepach, w różnym czasie)
    padły wszystkie 4.

    --
    gs

  • 20. Data: 2010-09-20 17:06:51
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    > Nie wiem czy to dobra próba statystyczna, ale z 4 sztuk
    > 32GB, które kupiłem (w różnych sklepach, w różnym czasie)
    > padły wszystkie 4.

    A dużo zapisywałeś? Bo każda pamięc flash w końcu pada, gdyż ilość zapisów
    jest ograniczona.