  • Data: 2013-03-24 15:29:45
    Temat: Re: Dobór kabla energetycznego do konkretnego przypadku.
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@g...com wrote:
    > Dwie rzeczy;
    >
    > Jak już pisałem główne pytanie dotyczy potrzebnych przekrojów kabla i pod tym
    kontem pomijam kwestie formalne i sensowność takiego rozwiązania, ale zakładamy, że
    liczniki stoją przy drodze, kilka metrów od transformatora i pozostają dostępne z
    drogi, natomiast od liczników kabel energetyczny prowadzony 120metrów dostarcza
    energię do budynków.

    większego przydziału mocy.

    http://www.elektroonline.pl/a/773,Zasady-doboru-prze
    wodow