    Subject: Re: Dobla Tesla, dobla....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Thu, 4 Jun 2020 12:42:27 +0200

    > Wystarczyło nie wyłączać FSD.
    > Ale pomimo tego Tesla widać, że hamowała.

    Wystarczyło by nie dać homologacji drogowej pojazdowi
    w którym byle idiota (właściciel) może to włączyć a potem zająć
    się czymś innym niż prowadzenie pojazdu i obserwowanie drogi.

    Jak nie mam pozwolenia na broń palną to system nie pozwala mi
    legalnie kupić takiej broni. Skoro nie ma pozwolenia na autonomiczne
    pojazdy to dlaczego nie zakazano ich sprzedaży i używania?