  • 11. Data: 2010-04-15 11:51:33
    Temat: Re: Do jakiego operatora należy numer POTS
    Od: Łukasz Jarosław Mozer <n...@b...org>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:33:47 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > BTW jak do diaska zadzwonić z netii na błękitną linię? ;]
    > Albo z playa. Jaki tam jest faktycznie numer?

    Próbowałeś 2219393? Z Orange działa, ale to żaden argument. Zresztą, z GTS
    normalnie 19393 też działa, dlaczego z Netii miałoby nie działać?
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 12. Data: 2010-04-15 11:57:07
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Łukasz Jarosław Mozer napisała na pl.misc.telefonia:

    > Próbowałeś 2219393? Z Orange działa, ale to żaden argument. Zresztą, z
    > GTS normalnie 19393 też działa, dlaczego z Netii miałoby nie działać?

    Dzięki, wydawało mi się, że oni kiedyś dodali tam 118 na początku i
    kombinowałem jak koń pod górkę :]

    Marcin Kocur

  • 13. Data: 2010-04-16 08:29:27
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marcin Kocur napisał:

    > Dzięki, wydawało mi się, że oni kiedyś dodali tam 118 na początku i
    > kombinowałem jak koń pod górkę :]

    118 to dodali do 913 :-)

    Przemek