  • 11. Data: 2016-07-19 10:37:31
    Temat: Re: Do czego może to służyć? :-)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-19 09:50, Robert Wańkowski wrote:
    (ciap)
    > Podzwoniłem, wszyscy cytowali instrukcję, że to in i out. Dodzwoniłem
    > się do technologa :-) i ten chyba jednak rozkręcił to coś i oddzwonił.
    > Będą wycofywać ten produkt, bo faktycznie te gniazda są laboratoryjne.
    > Tak na szybko wymyślił (chyba w żartach) podłączenie zasilacza.
    > A ja (też w żartach) prostownik do ładowania akumulatora. Prostownik pod
    > biurkiem, przychodzimy do pracy i aku na biurko, klik, otwieramy panel,
    > dwa bananki i ładujemy.

    No masz!
    A ja już typowałem PA (czyli "kołchoźnik").

    Ech!

    Włodek

  • 12. Data: 2016-07-19 10:47:37
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 09:50:48 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    produktu wyszła chinczykom śmieszna a jesli tak miało być to co tam się daje podpiąć
    i dla kogo taka specjalna wtyczka, bo zrozumiałem że to nie jest zwykły jack.

> [...]
    > termotopliwy. mamy 4 nózki, aby coś sobie przylutować.
    >
    > A RJ jest tak zrobiony (cat5 napisano), aby przewody podłaczyć do dwóch

    Hehehe. Makabra. Nie sadzilem ze firma aż tak nie przygląda się temu co sprzedaje :)
    Przecież to jest w katalogach wszelkiej masci lerojów i innych agd marketów :)
    No bareja by sie nie powstydził takiego bajzlu :)

  • 13. Data: 2016-07-19 11:58:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 10:21, J.F. pisze:
    > A to dzego podlaczone ?
    > do 230 V ? :-)
    Do niczego, blaszki do przylutowania przewodu. :-)

    Robert

  • 14. Data: 2016-07-19 12:18:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 10:47, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Przecież to jest w katalogach wszelkiej masci lerojów i innych agd marketów :)
    > No bareja by sie nie powstydził takiego bajzlu :)

    No i byłem pierwszym (za waszą mobilizacją), który się w firmie
    (importer) dopytywał. Inni zadowoleni?

    Robert