  • 11. Data: 2011-04-29 14:20:25
    Temat: Re: Doładowywanie NiMh Eneloop
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "wespa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ipegea$lcg$1@inews.gazeta.pl...

    > Człowieku, o co ci chodzi? Przecież dostałeś odpowiedź jak wół - tak,
    > doładuj sobie i nic się nie stanie (napisał AlexY).
    >
    > Darek
    > ====================================
    > Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to nie zabieraj głosu !
    Czego ciekawego poza "doładuje sobie i nic się nie stanie" spodziewasz się w
    odpowiedzi na Twoje pytanie?
    P.G.

  • 12. Data: 2011-05-02 20:46:19
    Temat: Re: Do?adowywanie NiMh Eneloop
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-04-29 12:38, wespa pisze:
    > Ale mi chodzi o cos innego. Mam na?adowane akumulatorki, które np s? w
    > aparacie foto i np chce i?ae robiae zdjecia i nie wiem na ile % s? na?adowane.
    > Czy moge je do?adowaae ( bez roz?adowywania) , bo nie mam czasu kulku godzin
    > na roz?adowanie i na?adowanie.

    A nie pewniej i prościej zabrać w kieszeń dodatkowy komplet? Nie
    podejrzewam, żebys robił tyle zdjęć że nie znajdziesz dziesięciu sekund
    na wymianę.

  • 13. Data: 2011-05-02 23:41:50
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    Tu nie chodzi o robienie zdjęć. podałem tylko jako pytanie pomocnicze, bo
    nie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytanie.

  • 14. Data: 2011-05-03 09:11:22
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.05.2011 01:41, wespa pisze:
    > Tu nie chodzi o robienie zdjęć. podałem tylko jako pytanie pomocnicze, bo
    > nie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytanie.
    Ty nie możesz *zrozumieć* odpowiedzi na pytanie. bo odpowiedź już
    _uzyskałeś_.

    Michoo