  • 31. Data: 2020-05-26 08:55:03
    Temat: Re: Do Trybuna -- tylko do Trybuna
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5ecb8a76$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zawsze co?

    Nie zawsze - "łatwe".

  • 32. Data: 2020-05-26 14:09:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5eccbd20$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > Ta "szokująca" to konkretnie jaka?

    Musiałbym mierzyć zegarkiem? Kilka razy szybciej z NVMe niż z HDD.

    > Laptop? Ja już się z laptopów wyleczyłem.

    Ja jeszcze nie i nie widać ani lekarstw, ani końca choroby...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 33. Data: 2020-05-26 14:19:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5eccbd47$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zawsze - "łatwe".

    Chyba nie zależy Ci na komunikacji, bo piszesz celowo enigmatycznie.
    W poście, na który odpowiadasz, nalazłem tylko jedno 'łatwe', więc
    być może o to:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ebf3333$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > BTW -- wypalenie bootującej DVD-RW okazało się tak łatwe, jak
    > sznurowanie butów czy mycie zębów, choć ostatnim razem czyniłem
    > to ~15 lat temu. Najwięcej czasu pochłonęło mi wypalanie pustej
    > płyty (dwa razy) i restartowanie laptopa...

    > Programy płytowe zostały niegdyś żywcem skopiowane z Athlona na F-S.

    Tobie chodziło.

    - Unikasz nadmiaru słów, by zaoszczędzić miejsce?
    Ale przesadne unikanie nadmiaru zwiększa, nie zmniejsza zajmowane
    miejsce, bo w efekcie tej nadgorliwości trzeba dopytywać...

    - Jednocześnie nie tniesz wypowiedzi, na którą odpowiadasz...

    -=-

    Nie zanotowałem Twoich problemów, choć wypaliłem masę bootujących płyt CD i DVD.
    Pomijam rzecz jasna problemy związane z uszkodzeniem zapisu czy fatalnym stanem
    tegoż zapisu -- miałem nagrywarkę Toshiby, która nagrywała fatalnie wszystko,
    bez względu na to, czy to coś było bootowalne, czy nie -- minusy jakoś inaczej
    niż plusy. (nie pamiętam dziś detali)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 34. Data: 2020-05-28 23:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5eccbd05$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > Sprawdzałem już, - zahibernowany szybciej si e uruchamia.

    I co wynika z tego sprawdzianu?

    > Problem w tym nie wystartuje z stanu
    > hibernacji po odłączeniu od prądu.

    Wystartuje dopiero wtedy, gdy prąd podłączysz?
    [postrasz go czymś -- może posłucha...]

    Do spania potrzeba zasilania, ale hibernacja na HDD nie ciągnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2020-05-29 08:34:02
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5eccbd05$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > I co wynika z tego sprawdzianu?

    Przecie jest odpowiedź - szybciej si e uruchamia.

    > Wystartuje dopiero wtedy, gdy prąd podłączysz?
    > [postrasz go czymś -- może posłucha...]
    >
    > Do spania potrzeba zasilania, ale hibernacja na HDD nie ciągnie...

    Bez wnikania w pikantne szczegóły - system dłużej się uruchamia po
    nocnym odłączeniu prądu niż np przy restarcie.

  • 36. Data: 2020-05-29 08:34:27
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5eccbd20$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > Musiałbym mierzyć zegarkiem? Kilka razy szybciej z NVMe niż z HDD.

    No to faktycznie szokująca.

    > Ja jeszcze nie i nie widać ani lekarstw, ani końca choroby...

    Samo wpatrywanie się w mały ekranik tego urządzenia wcześniej czy
    później musi wyjść bokiem.

  • 37. Data: 2020-05-29 08:35:19
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > wszystko,
    > bez względu na to, czy to coś było bootowalne, czy nie -- minusy jakoś

    Widać, za mało prób przeprowadziłeś.

  • 38. Data: 2020-05-29 20:37:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5eccbced$0$31099$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, kogo teraz jeszcze interesuje księżyc.. Współczesne "osiągnięcia" to co
    najmniej Mars i to co powyżej.

    Poniżej -- też: Słońce, Merkury, Wenus... ;)

    > "polscy naukowcy" podobno zrobili cudo techniki - "marsjański łazik", tymczasem
    ziemscy inwalidzi nadal w siermiężnych pojazdach
    > wymyślonych kilkadziesiąt lat temu..

    Gdzie widujesz te siermiężne pojazdy?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2020-05-29 20:40:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ed0acf2$0$546$6...@n...neostrada.pl

    > No to faktycznie szokująca.

    Dla mnie szokująca.

    > Samo wpatrywanie się w mały ekranik tego urządzenia wcześniej czy później musi
    wyjść bokiem.

    Możesz podłączyć duży -- czasami podłączam do Acera i mam dwa naraz.
    F-S zezwalał (może nadal zezwala) na 3 naraz. Być może Acer też
    zezwala na 3 naraz. Na jednym można oglądać TV/Jutubę, na innym
    coś innego...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 40. Data: 2020-05-29 20:51:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5ed0ad26$0$546$6...@n...neostrada.pl

    > Widać, za mało prób przeprowadziłeś.

    Od czasu ostatecznego rozstania się z Toshibą nagrałem
    masy płyt Audio i Audio-Video na: CDR, CDRW, DVDR,
    DVDRW bezproblemowo, jeśli nie liczyć słabej jakości
    CDR, które czasami trzeszczą podczas odsłuchu...
    Pomijając Toshibę, miałem/mam 5 nagrywarek do
    dyspozycji a 4 z nich używałem...

    Ostani raz próbowałem użyć przed chwilą -- nic z tego
    nie wyszło, bo to była ,,umyta'' CDRW a chiałem nagrać
    instalkę 32W10, myśląc, że mam DVDRW...

    [ileż zatem problemów: CDRW nie łyka 3 GB; zamknięta
    CDR nie daje się zapisać czy zmodyfikować; tłoczona
    także nie chce łykać zapisu; przed nagrywaniem trzeba
    włączyć komputer, a być może nawet podczepić nagrywarkę,
    do której czeluści trzeba wrzucić nośnik... same problemy!!!
    ale nie przyznam się -- będę pisałem że bezproblemowo!!!
    co gorsza/najgorsza -- łomotnięcie nagranym krążkiem
    o ścianę czy podłogę lub połamanie krążka skutecznie
    zmniejsza szansę odczytania... same bolączki...
    czasami coś (szklanka chociażby) blokuje szufladę...]

    --