eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostejRe: Do Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostej
  • Data: 2015-03-16 13:52:25
    Temat: Re: Do Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "saparata" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-03-16 o 10:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5505ff1d$0$13993$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >> Taki pomysł, kogo katować żeby od zjazdu na Auchan do wysepki z
    >> przejściem dla pieszych w Bielanach Wrocławskich postawiono
    >> betonowe
    >> bariery tak aby więcej nikt tam nie zginął?
    >
    > Ale czy jest sens ?
    > Przypadek raczej rzadki. Moze jednak przeznaczyc fundusze na inne
    > drogi ?
    > Wczesniej barierki stoja ... ale to chyba dlatego, ze za duzo
    > wyprzedzano "na trzeciego" :-)
    >
    >Barierki stoją dlatego że było: mnóstwo wypadków a czarę goryczy
    >przeważyła Cysterna która wpadła w poślizg i uderzyła w z naprzeciwka
    >jadący autobus pełen ludzi;/ Zakleszczony kierowca autobusu spłonął
    >żywcem;/ Jego życie dało barierki;/
    >http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/autobus-sp
    lonal-2-nbsp-osoby-nie-nbsp-zyja,211025.html

    Wypadek medialny ... ale tez unikalny. Na dowolnej drodze moze sie
    podobny zdarzyc, i co - wszedzie postawic barierki ?

    No owszem, tam krotki odcinek, 4 pasy, barierki uzasadnione i
    niedrogie, ale jak widac - nawet po tym autobusie starczylo na pol
    drogi :-)

    >Dzwony na Karkonoskiej są częste. Duży ruch plus zjazdy i wjazdy.
    >Całą ta droga i węzeł są złe na obecne czasy i natężenie ruchu.
    >1.Nie da się włączyć bezkolizyjnie do ruchu z autostrady;/ Brak pasa
    >do włączania(najechania, wymuszenia pierwszeństwa)
    >2.Brak rozgraniczenia barierą energo chłonną kierunków ruchu.
    >poślizgi, wymuszenia pierwszeństwa, zawracanie na podwójnej ciągłej
    >zmęczonych kierowników z autostrady może zakończyć się czołówką.

    Mowi sie o likwidacji tego wezla w ogole.
    Wspolczesnych przepisow nie spelnia a potem bedzie za blisko wezla z
    A/S8.

    Co prawda IMO przepisy powinny byc dopasowane do potrzeb i mozliwosci
    ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: