  • 1. Data: 2011-03-12 08:16:00
    Temat: Do A.L.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witaj.

    Jako, ze sam kiedys napisales, ze nie nalezysz do najmlodszych;), mam
    pytanie, czy miales moze stycznosc z RMX86/Vision 2002?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-12 14:14:09
    Temat: Re: Do A.L.
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 12 Mar 2011 09:16:00 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Witaj.
    >
    >Jako, ze sam kiedys napisales, ze nie nalezysz do najmlodszych;), mam
    >pytanie, czy miales moze stycznosc z RMX86/Vision 2002?
    >
    >Pozdrawiam.

    Niestety nie

    A.L.

  • 3. Data: 2011-03-12 14:27:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 08:14:09 -0600, A.L. napisał(a):

    > Niestety nie
    >
    > A.L.

    No to nie mam tutaj bratniej duszy.;)

  • 4. Data: 2011-03-14 09:56:09
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Jacek wrote:

    > Jako, ze sam kiedys napisales, ze nie nalezysz do najmlodszych;), mam
    > pytanie, czy miales moze stycznosc z RMX86/Vision 2002?

    Czas to pojęcie względne...
    Co znaczy "nienajmłodszy" zależy od punktu widzenia :)

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka