  • 11. Data: 2013-11-05 21:27:24
    Temat: Re: D?ugi post?j
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-05 18:36, cef pisze:

    > Jakim cudem takie auta po miesiącu stania zapalają bez problemu?
    > Dwa miesiące to jest nic - o ile jest teraz sprawne.
    Nie wiem, ale z tego co widzę (wożę kable w aucie i pomagam ludziom
    odpalić)- to jednak często nie zapalają po dłuższym postoju, a
    właściciele są mocno zdziwieni "no przecież ledwo dwa miesiące stał".

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2013-11-05 21:46:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2013 18:36:49 +0100, cef napisał(a):

    > Jakim cudem takie auta po miesiącu stania zapalają bez problemu?

    No bo po miesiacu troche Ah jeszcze pozostaje, a to wystarczy do
    zapalenia.

    J.

  • 13. Data: 2013-11-05 21:51:00
    Temat: Re: Długi postój
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 17:31:31 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jezu...
    >

    > moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać

    Koniecznie płyn hamulcowy trzeba wymienić jak się będzie auto potem odpalało. Oleje a
    nie olej. Ze skrzyni też trzeba spuścić i zalać na czas postoju olejem maszynowym.
    Silnik oczywiście też maszynowym trzeba zalać. Popuścić wszystkie paski jakie są. Bo
    się odgniatają. Pasy talkiem trzeba przesypać. Auto potem trzeba zapakować w w folię
    i napuścić do folii dwutlenku węgla, azot lepszy ale droższy może być. Idealny byłby
    argon albo hel.

  • 14. Data: 2013-11-05 23:02:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > Pasy talkiem trzeba przesypać. Auto potem trzeba zapakować w w folię
    > i napuścić do folii dwutlenku węgla, azot lepszy ale droższy może

    I zawinac auto w folie, zeby sie nie zakurzylo.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2013-11-05 23:18:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > No bo po miesiacu troche Ah jeszcze pozostaje, a to wystarczy do
    > zapalenia.

    Odpalałem często po ponad miesiącu nieużywania
    małe auta typu micra czy fabia - bez problemu.
    Podobnie astra i toyota verso.
    Niech kolega inicjator wątku postawi to auto (nawet nie wiem co to jest)
    i nic nie robi.
    Jeśli wcześniej było regularnie jeżdżone, to nic się nie będzie działo.
    Jak nie zapali po dwóch miesiącach, to ja stawiam wódkę.
    Autorowi, to może nawet wiśniówkę ;-)

  • 16. Data: 2013-11-06 00:42:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-05 17:31, Marek Dyjor pisze:
    > jezu...
    > moze jeszcze olej wymianić po postoaju i paliwo zlać
    Żeby nie wymieniać, to dobrze jest go co tydzień zamieszać. Najlepiej
    łyżką :->

    Maciek

  • 17. Data: 2013-11-06 00:51:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 listopada 2013 00:42:03 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Żeby nie wymieniać, to dobrze jest go co tydzień zamieszać. Najlepiej
    >
    > łyżką :->
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Nie wolno zapomnieć o włączaniu co 3 dni żarówek. Żeby się nie zastały.

  • 18. Data: 2013-11-06 10:34:57
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 05.11.2013 21:27, BartekK pisze:

    > Nie wiem, ale z tego co widzę (wożę kable w aucie i pomagam ludziom
    > odpalić)- to jednak często nie zapalają po dłuższym postoju, a
    > właściciele są mocno zdziwieni "no przecież ledwo dwa miesiące stał".

    Po 3-4 tygodniach zapalać powinno bez problemu. Ale po 3 miesiącach to
    już nie ma szans. Po 2 miesiącach - może tak, może nie, ze wskazaniem na
    nie.

    MJ

  • 19. Data: 2013-11-07 05:00:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>