    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dławik Bournsa - gdzie ?
    Date: Sat, 1 Oct 2011 22:57:17 +0200

    > Żeby wejść na tamten link, to trzeba podanie i życiorys wypełnić - nie
    > możesz mi podac po prostu Uiv, Uout, Iout i f?

    Ups, sorki, myślałem, że bez takich cudów można.
    Uin=18-70V
    Uoit=12V
    Iout = 1.2A
    f=300kHz (tam 298 jakoś tak)

    > Wszystkie te dławiki mają bardzo podobną konstrukcję i żadnych cudów
    > tu nie ma. Jesli jest podana częstotliwość rezonansowa i jest ona
    > znacznie powyżej częstotliwości pracy, to można ze spokojnym sumieniem
    > dławik zastosować.

    aha...no akurat te DE1207-150 nie mają w dataszicie tej informacji.
    No ale nic, zrobię PCB (bo właśnie dlatego walczę, żeby wybrać, bo muszę
    robić PCB zanim kupię części)
    pod coś "w tym guście". Jak by się okazało, że DE1207-150 coś jest nie halo,
    to kupię coś w Distrelecu pewnie.
    Zawsze jest w TME problem z takimi rzeczami no, a mam tu ich pod ręką
    prawie, i zawsze najchętniej u nich kupuję
    niestety...