eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Date: Thu, 16 May 2013 09:43:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <kn22ng$9mk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51940a5e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <3...@g...com>
    <kn221n$g3q$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1368690225 9940 159.253.247.138 (16 May 2013 07:43:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 May 2013 07:43:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <kn221n$g3q$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492254
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-16 09:36, ZIWK pisze:
    > W dniu 2013-05-16 08:18, Marcin Kiciński pisze:
    >> Zaintrygowałeś mnie :)
    >> Co to są "zatrzaskowe migacze"? Czym się różnią od "tradycyjnej
    >> wajchy" w Golfie? Czy ten Passat jest zepsuty?
    >>
    >> Sory za ciekawość, ale tak się składa, że nigdy nie siedziałem za
    >> kierownicą Ducato, ani żadnego VW ;)
    > Po prostu w Ducato (marny włoski wyrób) - działają tak, jak powinny i,
    > to robią we wszystkich NORMALNYCH i sprawnych autach - czyli dźwigienka
    > zaskakuje i do powrotnego kręcenia kierownicą kierunkowskazy działają
    > bez angażowania kierowcy.
    >
    > Ale jak można widać wg. niektórych to źle - w dźwignię trzeba trzymać...

    Nie wnikając w dorabianie golfiarskich ideologii, to nie spotkałem się
    z mechanizmem, który by nie 'trzymał' dźwigni - chyba, że jest zepsuty.
    Różnie natomiast są skonstruowane mechanizmy 'chwilowej sygnalizacji'
    (że tak to określę) - lekkie puknięcie w dźwignię może wyzwolić parę
    impulsów, lekkie trzymanie (przed zatrzaskiem) może uruchomić
    kierunkowskazy tak długo, póki nie puścimy itd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: